GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Och inte med lite heller 45hundradelar från poutianen! Är inte Kostelic hennes störst konkurrent? Var ligger hon? Kostelic alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Är inte Kostelic hennes störst konkurrent? Var ligger hon? Kostelic alltså. Hon är 3:a! 75 hundradelar efter tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det var en som la före A.P med 19 hundradelar men hon åkte av banan som tur var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad kom Anja sen då ? Sveriges curlingdamer, finalen nästa. Sverige - Schweiz 1 - 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad kom Anja sen då ? Sveriges curlingdamer, finalen nästa. Sverige - Schweiz 1 - 1 Fan alla kommer före mig hela tiden :'( Men hur fan gick det för anja? Det stod inget på Txt-tv så hon har säkert inte åkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fan alla kommer före mig hela tiden :'( Men hur fan gick det för anja? Det stod inget på Txt-tv så hon har säkert inte åkt... Anja leder efter första åket före Nicole Hosp. Kostelic är inte bland de tre första. Andra åket börjar 17.45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Anja vann guld Före dig igen rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Anja vann guld Före dig igen rabarben Men va fan Nu blir jag :'( Men fan va gott det var iallafall! Och hon är så jävla värd det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag kan lika gärna skriva att Tre Kronor vinner matchen mot Schweiz (det står 6-2 nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag kan lika gärna skriva att Tre Kronor vinner matchen mot Schweiz (det står 6-2 nu) Nehe! Det räknas bara när dom faktiskt har vunnet Men jag hade skrivit det före dig om jag inte hade spelat silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nehe! Det räknas bara när dom faktiskt har vunnet Men jag hade skrivit det före dig om jag inte hade spelat silkroad Jag sitter utanför ditt fönster och skriver på min laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag sitter utanför ditt fönster och skriver på min laptop Vah? Vad menar du? Kollade nyss in medaljställningen... Sverige ligger femma Och det ligger bara massa stora länder före. Kanada,Tyskland,Österrika etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vah? Vad menar du? Kollade nyss in medaljställningen... Sverige ligger femma Och det ligger bara massa stora länder före. Kanada,Tyskland,Österrika etc. Jag menar att jag sitter utanför ditt fönster och ser därför när du ska skriva. /Sverige vann mot Schweiz med 6-2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vi har glömt att skriva att... Curlingdamerna är i final!! DÄR FICK DU GIZMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Vi har glömt att skriva att... Curlingdamerna är i final!! DÄR FICK DU GIZMO! Jag skrev det i min förra post ^^ DÄR FICK DU RABARBEN ! Redigerad 22 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag skrev det i min förra post ^^ Doh Jag ska hämnas... Jag ska ha revansch *skrattar elakt och gör ett röktmoln som jag sedan försvinner i* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har sverige någon medaljchans imorgon eller ? Isåfall ska jag vara först med att meddela det. Yes i am talking whit you rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har sverige någon medaljchans imorgon eller ? Isåfall ska jag vara först med att meddela det. Yes i am talking whit you rabarben Curlingfinal imorgon mellan Sverige - Schweiz klockan 17:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har sverige någon medaljchans imorgon eller ? Isåfall ska jag vara först med att meddela det. Yes i am talking whit you rabarben Tyvärr kommer du att hinna före eftersom jag ska och bowla Men när jag kommer hem Spelar inte Sverige hockeysemi idag också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tyvärr kommer du att hinna före eftersom jag ska och bowla Men när jag kommer hem Spelar inte Sverige hockeysemi idag också? Nepp 16:35 på fredag mot tjeckien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts