Cortez Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Guld idag, tjejer, YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Erhhm han spelade Jag bor i samma stad så om jag vill kan jag ju se han nån dag framöver (Om han nu kommer igen) Bor du i Brunflo? Jag bor i Östersund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Rienforcements till Tre kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Guld idag, tjejer, YAY! Vadå tog Sverige guld idag? Naaj du skämtar med mig nu? don't ya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Vadå tog Sverige guld idag? Naaj du skämtar med mig nu? don't ya? Kanske hoppas på damkronorna? tror dock det blir silver Redigerad 20 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Vadå tog Sverige guld idag? Naaj du skämtar med mig nu? don't ya? Dom har inte kört än dom spelar nu ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Rienforcements till Tre kronor Vad är felet, vad har Bengt-Åke emot Nyllet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Det börjar ju bra, NOT, Canada leder ju REDAN med 2-0, både har dessutom blivit på grund av jävla slarv, Kim borde ju lätt ha tagit första, tror personligen att matchen redan är avgjord, Sverige spelar ju stundtals bra med det är ju svårt att göra mål när man inte har nån gubbe framför mål, en ensam spelare kan ju knappst sick sacka sig igenom 3 canadensiskor som står limmade framför mål, resten av laget måste ju UPP man ska göra några mål, går ju inte att åka runt och fjäska i mitten bara för att canada KANSKE får till ett anfall. tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Åhh, vad vi blir ägda... inte konstigt i och försig, vi hamnade ju i final mest på grund av tur ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Hahaha Sweich (stavning) påstår att Sverige är de lag dom helst vill möta i kvarten eftersom det är dem sämsta påstår dem! Sätt igång och kötta! Edit: 3-2 till Italien mot Schweiz Redigerad 21 februari, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Läggmatch från båda lagen ikväll ska bli kul å se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Pinsamt Tre kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yes! Guld och brons till Björn Lind och Tobias Fredriksson i sprinten !!!!!!!!!!! Synd bara att ingen av tjejerna tog medalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Yes! Guld och brons till Björn Lind och Tobias Fredriksson i sprinten !!!!!!!!!!! Synd bara att ingen av tjejerna tog medalj. Damnit! Du hann först! Gott vad det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Damnit! Du hann först! Gott vad det iallafall I am faster than light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 I am faster than light Men jag ska hinna före dig när Anja vinner guld idag *ställer klockan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men jag ska hinna före dig när Anja vinner guld idag *ställer klockan* Hon tar silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Pff, hon kommer inte på pallen, så är det ( ) Självklart tar Anja guld idag ! Redigerad 22 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kolla på ettan nu! Anja.P leder mot sin största konkurent nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Kolla på ettan nu! Anja.P leder mot sin största konkurent nu! Och inte med lite heller 45hundradelar från poutianen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts