Jump to content

Vinter-OS i Turin

Gäst
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 299
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är sportintresserad. Men jag tänker inte titta på OS. Det värsta som finns är när SVT ska visa stora evenemang och Sverige är med. Alltid denna "HEJA SVERIGEEE VI E BÄSST, INGEN PROTEST. HEEJA FOPPA OCH ANJA". Så förbannat-annat jobbigt. Därför kan man helt enkelt inte titta på OS på SVT längre.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska lätt kolla på Ishockeyn i Os. Men man får be till gudarna att Foppas ljumskar hinner läka!!!

Men helvete heller. Jag lovar att alla spelare i Sverige och alla SVT-hejaSverigenördar kommer sitta hemma och oroa sig för hans ljumske varje byte han gör. Han kommer inte ens producera i OS. Nej in med Nylander i truppen istället så slipper man oroa sig och så kommer målen också.

Hoppas inte hans ljumske hinner läka. Hans karriär är slut, tyvärr.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men helvete heller. Jag lovar att alla spelare i Sverige och alla SVT-hejaSverigenördar kommer sitta hemma och oroa sig för hans ljumske varje byte han gör. Han kommer inte ens producera i OS. Nej in med Nylander i truppen istället så slipper man oroa sig och så kommer målen också.

Hoppas inte hans ljumske hinner läka. Hans karriär är slut, tyvärr.

Så du försöker säga att världens bästa ishockeyspelare ska bytas ut mot Nyllet? Nylander är bra, Men Foppaklass är han långt ifrån

YiHaaa! 3-1 mot Ryssland, Go Kim Martin i målet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Peter Forsberg är inte världens bästa hockeyspelare när han är skadad.

Så därför ska vi ju låta hans ljumskar låka och sen plocka in han i laget igen.

Cortez: Jahapp!!

2004-05: Recorded 13 goals and 26 assists for 39 points and 88 penalty minutes in 33 regular season games for MoDo Hockey Ornskoldsvik (Sweden)…His 39 points were second on the team (tied for eighth in the league)…Was also a member of the Swedish National Team at the 2004 World Cup of Hockey, posting three points (1G,2A) in four games…2003-04: Recorded 18 goals and 37 assists for 55 points and 30 penalty minutes in 39 games for Colorado…Missed 43 games due to injuries

Översätt själva, Sen vann han poängligan 02-03 tror jag det var, Utsetts till NHL's mest värdefulla spelare, Årets rookie m.m, Han är skadad ca 40 matcher om året och är alltid med och jagar om poängsegern!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte alls så du tänker. Du vill att han ska spela trots att han har problem med sina ljumskar. Bara för att han är Peter Forsberg.

Och...

Nyllets formkurva är mycket bättre än Forsbergs.

Vi ska låta han bli frisk och kunna köra för fullt, Sen in med han mot Ryssland om ljusmkarna har läkt

Nyllets forumkurva bryr jag mig inte om, Foppa kan avgöra matcher på egen hand, Motståndarna frukar honom

Edit: Härliga guld idag! Alla satt framför tvn i aulan och skrek!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att Sverige tog två guld idag, Och det är inte dom sista medaljerna vi kommer och ta. Som det ser ut nu så är det väldigt ljust på herrarnas curlingsida så om det forstätter såhär så har vi medalj där också. >_<

Utan att glömma damhockeyn, Satsar på brons igen

Vad blev matchen mot Kanada BTW?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor