Ceone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Skidskytte (damer) Redigerad 25 februari, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Anna Carin! Anna Carin! Anna Carin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ännu en medalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Sverige HAR 13 Och kommer få MINST 14. det är inte dåligt ...hoppas på medalj i 5milen åxå. Redigerad 25 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det här måste väl vara det bästa OSet för Sverige nånsin? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det bästa sen någon gång på 40-talet har jag för mig att dom sa nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det här måste väl vara det bästa OSet för Sverige nånsin? Eller? Typ ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad tror ni? Slår Finland Sverige imorron? Blir det utklassning? Kommer Sverige att klämma finnen? Kommer påsken snart? Kommer jag sluta ställa frågor snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad tror ni? Slår Finland Sverige imorron? Blir det utklassning? Kommer Sverige att klämma finnen? Kommer påsken snart? Kommer jag sluta ställa frågor snart? Sverige vinner. Nej. Nej. Ja. Mja. Hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad tror ni? Slår Finland Sverige imorron? Blir det utklassning? Kommer Sverige att klämma finnen? Kommer påsken snart? Kommer jag sluta ställa frågor snart? Sverige vinner, Fan heller, hoppas, Japp, erm..?, Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Finland kommer vinna, så är det bara. Hur som helst så ser jag fram mot en bra match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Finland har varit bättre, men jag har en känsla av att Sverige vinner. Bettade före OS att Sverige skulle bli tvåa, så jag vet inte riktigt vad jag hoppas på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Trodde i början att ryssarna skulle ta hem det men det blev inte ens brons för dom. Jaja, jag tror Sverige tar hem det efter en tuff och jämn kamp. Det blir nog ingen lugn stund under matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag tippade Finland redan under gruppspelet, lätt att säga nu och svårt att få er att tro på. Men det gjorde jag, de såg starka ut då, de ser starka ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag tippade Finland redan under gruppspelet, lätt att säga nu och svårt att få er att tro på. Men det gjorde jag, de såg starka ut då, de ser starka ut nu. Darn själv tippade jag Ryssland Tji fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har en känsla av att Sverige vinner. Skulle vara bättre att tippa motsatsen för då blir man inte lika lack om finland vinner. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Något säger mig att Finland gjorde mål... Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mmmmm och det är han jävla Jörgen Jönssons fel!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mmmmm och det är han jävla Jörgen Jönssons fel!!!!!! Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts