Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Magiskt. Magiskt. Låt mig försvinna i trans efter finalen på söndag. Lillehammer all over again... kom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Härligt att Tre Kronor är i OS final igen! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ännu en medalj till Sverige i OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Gillade Kasparaitis rövtackling i matchen mot Kanada, såg rätt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Gillade Kasparaitis rövtackling i matchen mot Kanada, såg rätt kul ut Han var grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Sweden goes on and on and on! Hoppas det blir Finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 7-3 mot Tjeckien... det var oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 7-3 mot Tjeckien... det var oväntat Lite oväntat med 10 mål i en semifinal ja Jävligt bra att någon annan än Anja fick en medalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Lite oväntat med 10 mål i en semifinal ja Jävligt bra att någon annan än Anja fick en medalj. Ok ja trodde att vi skulle vara glada oavsett vem som tar medaljerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ok ja trodde att vi skulle vara glada oavsett vem som tar medaljerna. Jo fan men... Jag menar bara att det var kul att det blev någon annan än Anja... Det var ju hennes första OS och så... fattar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Synd bara att Sverige kommer bli spöade av Finland imorn. Inget emot Sverige, men jag har tippat/hoppats att Finland kommer vinna hela OS, ända sedan jag såg hur de spöade skiten ur alla lag i gruppspelet, plus att jag är halvfinsk. Inför matchen imorn kommer jag vara neutral, så jag blir en vinnare hur det än slutar. Mina två lag i final, det hade jag aldrig kunnat tro . Visst, jag trodde att Finland skulle det, men inte fan trodde jag att Sverige skulle klura sig igenom till en final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Synd bara att Sverige kommer bli spöade av Finland imorn. Inget emot Sverige, men jag har tippat/hoppats att Finland kommer vinna hela OS, ända sedan jag såg hur de spöade skiten ur alla lag i gruppspelet, plus att jag är halvfinsk. Inför matchen imorn kommer jag vara neutral, så jag blir en vinnare hur det än slutar. Mina två lag i final, det hade jag aldrig kunnat tro . Visst, jag trodde att Finland skulle det, men inte fan trodde jag att Sverige skulle klura sig igenom till en final. Det räcker med att Sverige krosscheckar Temu Selännne och Jeri Letighen så vinner Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det räcker med att Sverige krosscheckar Temu Selännne och Jeri Letighen så vinner Sverige 1:Jere Lethinen! 2: Crosschecking är lika med utvisning, Vi ska inte crosschecka nån 3: GO SWEDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag tror Sverige vinner därför de hade en enklare kvartsfinal(kan man säga iaf..) och finnarna borde vara rätt utpumpade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag tror Sverige vinner därför de hade en enklare kvartsfinal(kan man säga iaf..) och finnarna borde vara rätt utpumpade. Mm men svenskarna hade väldigt högt tempo igår också så jag tror dom också är rätt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Idag såg jag att Sikora är med i OS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vi tog precis ett till guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Yeaho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Strålande åkt av Anna-Carin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vi tog precis ett till guld. I vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts