Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Äntligen! Lata dagar framför dumburken medans man kollar Anja utklassa Kostelic i Super G, Se Holmström vräka in mål mot Kanada 2 dagar kvar! Äntligen! Håller på att ruttna här hemma av längtan, Snart kastar föräldrarna ut mig för att jag luktar så illa, Längtar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Egentligen bara intresserad av hockeyn, får hoppas på guld nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag vill åka bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Egentligen bara intresserad av hockeyn, får hoppas på guld nu Hoppas Foppa kan vara med, Läk ljumske! LÄK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag fyller år den tionde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag vill åka bob. Sitta intryckt i en liten kälke tillsammans med fyra andra killar med tighta kläder på sig ? Haha, nejtack ^^ Själv är jag mest intresserad av hockeyn och att kolla lite lätt på anja medans man gör något annat. De andra svenska tjejerna är självklart också något man spanar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Äntligen! Lata dagar framför dumburken medans man kollar Anja utklassa Kostelic i Super G, Se Holmström vräka in mål mot Kanada 2 dagar kvar! Äntligen! Håller på att ruttna här hemma av längtan, Snart kastar föräldrarna ut mig för att jag luktar så illa, Längtar ni? Får hoppas att det går bra för Tre kronor i hockeyn. Bara det inte blir en skräll som förra OS:et för då är det minst sista gång jag ser på Landlags-ishockey.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Sitta intryckt i en liten kälke tillsammans med fyra andra killar med tighta kläder på sig ? Haha, nejtack ^^ Själv är jag mest intresserad av hockeyn och att kolla lite lätt på anja medans man gör något annat. De andra svenska tjejerna är självklart också något man spanar in. Okej, Då vill jag väl lira curling då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vilka sporter är med i vinter os? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag kommer antagligen bara kolla på hockeyn, då det är den enda vintersporten som är med på OS som jag finner intressant =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kommaer inte kolla på nånting alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Okej, Då vill jag väl lira curling då. Curling är för kärringar Hockey, det är för män Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Curling är för kärringar Hockey, det är för män Men hur kommer det sig då att tjejer också spelar hockey I så fall vill jag åka konståkning och därmed basta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Inte överväldigad...däermot! RUNDGÅNG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Men hur kommer det sig då att tjejer också spelar hockey I så fall vill jag åka konståkning och därmed basta ! Säg hur många det är i procent då, nä exakt inte många... följer mest anja och tre kronor i OS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Finland vinner guldet..Sverige får pisk av Ryssland, Slovakien och Jänkarna och åker ur gruppen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag fyller år den tionde. Jag bryr mig ungefär såhär mycket *visar med tummen och pekfingret* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kommer nog kolla ganska mycket...iaf på de flesta svenskar/or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hockeyn börjar väl på torsdag mot Tjeckien? Eller? Har jag blivit missinformerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Om du menar vilka Sverige möter så är det Kazakstan som står för motståndet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts