I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hjälper blinda med att skjuta ihjäl folk. Räddar engelsmän och för dem till en farm där man skjuter ihjäl folk. Hjälper staten med att stjäla och skjuta sönder jaktplan och skjuta ihjäl folk. Hoho. Men vafan (ta inte illa upp ) Sånna som inte gillar sånt där våld behöver väl inte spela, och när man är 18 så borde man nog ha så mycke i skallen att man låter bli att köpa ett spel man inte klarar av att spela så här förklarar jag situationen 10 årig pojke och sin mamma Pojken: Mamma jag vill ha det där spelet GTA san andreas! Mamman: Men borde värkligen sånna små barn som du spela det? Det är ju 18+ Pojken: Jaa, min kompis har det Mamman: Okej köper väl det då.. Senare Mamman: Men det där är ju våldsamt i barn ögon Jag anmäler det! Men spelet är inte ens gjort för barn, varför köper dom det? Det är föräldrarna som skall stämmas Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men vafan (ta inte illa upp ) Sånna som inte gillar sånt där våld behöver väl inte spela, och när man är 18 så borde man nog ha så mycke i skallen att man låter bli att köpa ett spel man inte klarar av att spela så här förklarar jag situationen 10 årig pojke och sin mamma Pojken: Mamma jag vill ha det där spelet GTA san andreas! Mamman: Men borde värkligen sånna små barn som du spela det? Det är ju 18+ Pojken: Jaa, min kompis har det Mamman: Okej köper väl det då.. Senare Mamman: Men det där är ju våldsamt i barn ögon Jag anmäler det! Men spelet är inte ens gjort för barn, varför köper dom det? Det är föräldrarna som skall stämmas W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men den där stämningen är ju gammal, rockstar har ju släppt en ny version av spelet så den inte finns kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) I lol Jag tror att det finns en lite bättre anledning till att man stämmer spelet. Det behöver inte anses farligt utav det man gör i spelet också. Det kan vara för att det är beroendeframkallande också. Sen finns det ju också 18-åringar som inte klarar av dessa spel också och börjar göra som dom gör i spelet. Men. Alla dessa anledningar är absolut inte R* fel. Speciellt inte när man gett utt kraven och föräldrarna eller spelförsäljarna (denna gång dom som jobbar i kassan i affären) inte lyder dom. Då är det helt enkelt deras fel alltihopa. Edit: Vill bara tillägga att jänkare är ett gäng crazy folk. En tant stämmde McDonald's förut för hon fick för varmt kaffe och brännde sig på tungan. De idiotiska myndigheterna lät då McDonald's böta och tanten vart rik för en struntsak. Jag hoppas man tar sig i kragen under fallet Grand Theft Auto nu. Redigerad 11 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Här är hela artikeln! http://undertexter.se/?p=news&file=270 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Mohaha nu kommer mcdonalds få en kraftig stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Mohaha nu kommer mcdonalds få en kraftig stämning McDonald's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 McDonald's? Mm i USA så stämmer de varandra för allt! Så varför inte stämma McDonalds för äcklig hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Asså hur dum är dom o stämmer Rockstar. Det var väl dom som köpte spelet? Det var väl dom som hade sex och fick sitt barn? Det var vär alltid dom?!. Who cares om det finns Sex eller våld i spelet. Det är de som är det roliga. Det är ju inte kul att gå runt och hälsa på 3D gubbar och köra race hela dagarna... man vill ju skjuta lite. Man vill ju gå till stripp klubben i Las Venturas och se den där tjejen strippa ( ). LiKsOm! Varför stämmar dom inte The Sims?... det förekommer väl sex där? och nakenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Mm i USA så stämmer de varandra för allt! Så varför inte stämma McDonalds för äcklig hamburgare. Så just därför är denna diskussion helt enkelt komplett onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Känns som det är lite medeltid över allt skit om att barn inte ska få se sex. Tycker att sex borde uppmärksammas mer bland unga än vad det gör idag. Sex är ju inget dåligt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Sex är ju inget dåligt direkt. Det kan jag hålla med om. Men sex i TV-spel. Var går gränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Orkar inte läsa alla posts. Men är inte det här med "sexuella aktiviteter" en mod? det finns väl inte direkt i spelet? Det är väl Hot Coffee moden dom syftar på? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det kan jag hålla med om. Men sex i TV-spel. Var går gränsen? Kan du förklara dig vad som egentligen är så farligt med det? Dessutom var det inte med i originalsläppet av San Andreas, det låg ju inbakat på något konstigt vis och någon nörd fick fram det, så jag fattar inte vafan den här stämningen är bra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag ser inget farligt med det. Men vissa idioter tycker ju inte det är särskilt kul alls. Om det skulle vara så att R* hade haft med det från början, så hade dom fått skylla sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Celeborn Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Skrev en nyhet på nordicgamers om just detta, ingen stort men http://www.nordicgamers.se/index.php?news=...on=more&id=7775 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logitech Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 När ska de ge sig??? det e väll ändå 18 års gräns för våldet i spelet e det inte samma för porr??? Hoppas Rockstar klarar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts