darkjak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 http://www.tre.se/upload/Mobil2006/LG_U8360.jpg Som sagt, vad tycker ni om den mobilen? Har fått ett erbjudande av Tre på den, och måste säga att jag har tröttnat på både min gamla mobil och MP3.spelare. Dessutom brukar alltid MP3-spelaren trasslas ihop med mobilen då jag har dom i min ficka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Haha jag gillade alternativet KASS! MEn jag vet inte så det är null vote flr min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Antenn är so 1995. Köp LG 880 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag dömmer efter operatören 3 = kass... (:!!! varför? därför att jag hatar massreklam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vote: Bry sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag dömmer efter operatören 3 = kass... (:!!! varför? därför att jag hatar massreklam... Hördedu, jag vill veta hur bra TELEFONEN är. Reklam kan jag klara utan problem. Och varför specificerar ingen VARFÖR den är kass eller asbra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hördedu, jag vill veta hur bra TELEFONEN är. Reklam kan jag klara utan problem. Och varför specificerar ingen VARFÖR den är kass eller asbra? Så som jag har förstått det så köper du en mobil, därför att den har mp3spelare och du kan prata i den? KÖP DEN DÅ... herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Så som jag har förstått det så köper du en mobil, därför att den har mp3spelare och du kan prata i den? KÖP DEN DÅ... herregud. Vadå köp den då? han frågar ju om råd för att han är tveksam, och då kommer mr.pkz med noll koll och tycker att han ska köpa den bara för att den klarar av mp3... herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vadå köp den då? han frågar ju om råd för att han är tveksam, och då kommer mr.pkz med noll koll och tycker att han ska köpa den bara för att den klarar av mp3... herregud. KalleR med trettionio koll. Som sagt, vad tycker ni om den mobilen? Har fått ett erbjudande av Tre på den, och måste säga att jag har tröttnat på både min gamla mobil och MP3.spelare. Dessutom brukar alltid MP3-spelaren trasslas ihop med mobilen då jag har dom i min ficka... Om han vill ha en ny mobil, och en mp3spelare, och både och finns på den mobil, och han tänkt och köpa den. Så kan han väl göra det utan och fråga på forumet? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Man köper ju inte en mobil bara för att man vet att den klarar av mp3. klart man frågar om råd så gott man kan för att få en uppfattning om hur mobilen är innan man bestämmer sig för köp. För 3000-4000 är inget man bara slänger upp på disken så länge man inte heter benvit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Man köper ju inte en mobil bara för att man vet att den klarar av mp3. klart man frågar om råd så gott man kan för att få en uppfattning om hur mobilen är innan man bestämmer sig för köp. För 3000-4000 är inget man bara slänger upp på disken så länge man inte heter benvit. Muha, du har rätt. Men jag trodde han ville köpa mobilen, bara för att få mp3spelare och kunna prata/kamera. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 KalleR med trettionio koll. Som sagt, vad tycker ni om den mobilen? Har fått ett erbjudande av Tre på den, och måste säga att jag har tröttnat på både min gamla mobil och MP3.spelare. Dessutom brukar alltid MP3-spelaren trasslas ihop med mobilen då jag har dom i min ficka... Om han vill ha en ny mobil, och en mp3spelare, och både och finns på den mobil, och han tänkt och köpa den. Så kan han väl göra det utan och fråga på forumet? Tack. Jo, men den kan vara dålig även om den har funktionerna jag vill ha! Det kan vara en problemmobil som lägger av efter typ ett halvår, eller har buggig mjukvara! Det är ungefär som att köpa ett spel genom att läsa på baksidan på fodralet. "Hmmm... 50 bilar, trettio banor... Onlineläge... JAG KÖPER DET". *Spelar i en kvart* "VAFAN!!! Bilarna är ju SKITSEGA. Jag kraschade igenom en OSYNLIG VÄGG SÅ ATT SPELET HÄNGDE SIG". Jag är, till skildnad från många andra INTE en impulsköpare. Jag vill veta vad jag köper innan jag köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 så länge man inte heter benvit. Och x_simpa_x ^^ Inte för att skryta men jag köpte en mobil för 2000, fick den stulen då gick jag och köpte en likadan för 2000. Och nu har jag en mobil för 4 000 och en för 2 000. Ja, jag har två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Och x_simpa_x ^^ Inte för att skryta men jag köpte en mobil för 2000, fick den stulen då gick jag och köpte en likadan för 2000. Och nu har jag en mobil för 4 000 och en för 2 000. Ja, jag har två stycken. Och man använder en telefon för att prata med kompisar med, vojne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Och man använder en telefon för att prata med kompisar med, vojne. Haha, en telefon till fotning, film och mp3 En till sms och ringa ^^ Thats the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha, en telefon till fotning, film och mp3 En till sms och ringa ^^ Thats the shit. Herregud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Herregud.. Haha, nej jag skojade. Jag använder bara den nya, till alltihop. Men jag har två stycken som jag använder. Den andra brukar mina kompisar få leka lite med. Sedan har jag en tredje liggandes i nödfall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag hade en U8360 men kom fram till att den sög och köpte en ny. LG U880.. Mycket bättre. Om du ska köpa en telefon så är det den du ska ha! Så nu har jag två telefoner varav den ena suger och den andra äger.. 8000:- that is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Seriöst , varför skapa tråd för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts