Curly Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kristen. Ja, du har redan skrivit det. Nu böjer du dig över och tar emot ditt straffsmisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag "har" ingen religion, jag är ateist. Det finns liksom inget alternativ. Lånar ett uttryck och spottar ur mig ett "amen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm.... Judendomen är Ursprung till Islam och Kristendom... Judendom: Gud; Jahve (Betyder allt. Profet; Ingen Kristendom: Gud; Gud. Profet; Jesus Islam: Gud: Allah (som betyder Gud). Profet; Muhammed Islam kom efter judendomen ? och judendomen har visst profeter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Islam kom efter judendomen ? och judendomen har visst profeter ? Judendom har profet, d.v.s Abraham Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag tror inte på sådant påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 .vote: Jag tror inte på nån religion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Läskigt att vi levet på 2000-talet och ca 40% av de som röstat är trodende. vart ska det bli av världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Läskigt att vi levet på 2000-talet och ca 40% av de som röstat är trodende. vart ska det bli av världen? Kanske dom andra 60 % som har fel, vad vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kanske dom andra 60 % som har fel, vad vet vi Jag vet inte allt, men jag är tillräckligt smart för att lista ut att de som tror att det finns en fet gubbe som kallar sig gud som skapade jorden på en vecka (?) är helt fel ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag vet inte allt, men jag är tillräckligt smart för att lista ut att de som tror att det finns en fet gubbe som kallar sig gud som skapade jorden på en vecka (?) är helt fel ute. 6 dagar... 7 dar är en vecka...fick dig se ut lite dum när du sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 6 dagar... 7 dar är en vecka...fick dig se ut lite dum när du sa det Ja jag är så jävla dum i huvudet. Jag skrev "(?)" efter för markera att jag ej vet säkert, och inte heller tror mig veta. DU verkar däremot inte ha alla indianer i kanoten som inte hittar nått bättre sätt att trycka ner mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ja jag är så jävla dum i huvudet. Jag skrev "(?)" efter för markera att jag ej vet säkert, och inte heller tror mig veta. DU verkar däremot inte ha alla indianer i kanoten som inte hittar nått bättre sätt att trycka ner mig på. Trycker inte ner kalle vafan, men det såg ändå dumt ut.. säger det bara. jag är dum och ärlig det är allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Trycker inte ner kalle vafan, men det såg ändå dumt ut.. säger det bara. jag är dum och ärlig det är allt Varför skulle det se dumt ut när jag mer eller mindre skriver rakt ut att jag inte vet vad bibeln säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför skulle det se dumt ut när jag mer eller mindre skriver rakt ut att jag inte vet vad bibeln säger? Jo iofs, men om någon är/eller vart (som jag) religös så ser det väl ut så liksom. menade inget illa med det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jo iofs, men om någon är/eller vart (som jag) religös så ser det väl ut så liksom. menade inget illa med det heller Okej, då tycker jag du efterbliven för att du inte kan allt om mina intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Okej, då tycker jag du efterbliven för att du inte kan allt om mina intressen. The master has spoken, and the retard agrees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Döpt in i Kristendomen, men är inte en rättstrogen kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts