samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Katolik, ska bli påve EDIT: Kristendom, ingen speciell sådan Redigerad 28 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Varför undrar du ? Bara en fundering. En jävligt äcklig sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Jag "tror" att man trycks in i en liten trälåda, grävs ned i marken, sedan kommer likmaskarna och börjar kalasa på din kropp. Återvändsgränd heter inte "dead end" på engelska för ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag "tror" att man trycks in i en liten trälåda, grävs ned i marken, sedan kommer likmaskarna och börjar kalasa på din kropp. Återvändsgränd heter inte "dead end" på engelska för ingenting... Jag menade inte kroppen. Jag menade själen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag menade inte kroppen. Jag menade själen. Here's a shocker! Ateister tror inte på att man har någon själ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag menade inte kroppen. Jag menade själen. Själar är precis som Gud ett påhitt. Du kan inte ta på en själ, Du kan inte se en själ och ingen vet vad en själ "är". Det är bara "nått" som alla har och som flyger upp till himlen när man dör.. Hur jävla befängt låter inte det då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Själar är precis som Gud ett påhitt. Du kan inte ta på en själ, Du kan inte se en själ och ingen vet vad en själ "är". Det är bara "nått" som alla har och som flyger upp till himlen när man dör.. Hur jävla befängt låter inte det då.. Hur fungerar livet enligt dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vote: Kristen Edit: Och starkt troende. Redigerad 28 april, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hur fungerar livet enligt dig då? Vad fan gör du här? Kryp tillbaks under din sten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag är kommunist jag, räknas det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det räknas minst lika mycket som andra religioner om du själv anser att kommunismen är din religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kristen såklart. Jesus is love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad fan gör du här? Kryp tillbaks under din sten... Hm. Är det fel att fundera så? Vad livet går ut på? Hur allt hänger ihop, engetligen? Du borde skippa ditt jävla snack om ateism. Det börjar bli uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hm. Är det fel att fundera så? Vad livet går ut på? Hur allt hänger ihop, engetligen? Du borde skippa ditt jävla snack om ateism. Det börjar bli uttjatat. Amen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fasthåller att den kristna moralen är helt åt helvete. Om Gud och det där tjafset vidhåller jag mig jävligt skeptisk till med tanke på att det låter som rent skitsnack. Om det inte är det så bryr jag mig inte riktigt ändå, "Gud dömer oss alla" heter det väl, jag väntar isf och ser vad som händer när jag dör. (För de som faktist kommer ihåg att jag var aktiv här en gång i tiden, Yes I'm back. At least partially...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Kristen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag "har" ingen religion, jag är ateist. Det finns liksom inget alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Han var ortodox? Han var jäkligt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts