Random Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Om sanningen ska fram, så betyder religion bara en massa trubbel. Den vägleder inte nån, förutom på fel spår. Hur många procent av jordens krig, mord och andra hemskheter beror på något vis av religionen? En hel del skulle jag tro. Religion är något människan skapade ur rädsla och ovisshet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Om sanningen ska fram, så betyder religion bara en massa trubbel. Den vägleder inte nån, förutom på fel spår. Hur många procent av jordens krig, mord och andra hemskheter beror på något vis av religionen? En hel del skulle jag tro. Religion är något människan skapade ur rädsla och ovisshet. Inte bara en massa trubbel. Det finns en hel del som faktiskt bara tror utan att skada någon. Låt dem tro. Jag orkar inte bry mig riktigt om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det finns en hel del som faktiskt bara tror utan att skada någon. Jo, det är sant, och visst får dom göra det. Jag menade att VÄLDIGT mycket skit kommer ur religionen. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag är lutheran. Denna liberala variant av kristendom passar mig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Röstar inte på nåt. Har en egen-påhittad religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Null. Jag är nått jag inte vet, kommer inte ihåg namnet. Men det är en sååå trevlig liten religion. Fast jag tror inte på nått sånt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nüll vote... Jag döpt som kristen men jag tror på nåt annat än Gud, Allah, Javeh och fan vad dom heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: annat. Jag är zarathushtra (läs Zartosht) Good Thoughts, Good Words and Good Deeds Denna hänger runt min hals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ateist, darwinist, evolutionist, skeptiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fjodor Dostojevskij har präglat min tro. Han var ortodox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Inte direkt ateist, men jag är darwinist och evolutionist. Om gud finns så är jag Rödluvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nullvote: Annan = Egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har väldigt svårt med min religionstro. Har aldrig vågat funderat över det riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ateist 'till I die. "gud" är ett jävla påhitt. Och det mesta som tillhör religion är bara sjukt och ställer till problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Så småningom begravs man. Åååh, vad kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Inget. Du upphör att existera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, ni som är helt säkra ateister; Vad tror ni händer när man dör? Varför undrar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts