I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Kristna dödar judar(1939-1945), Judar dödar muslimer(Palestina -> Israel, Muslimer dödar kristna och Kristna dödar muslimer (1989 och uppåt.. Så kristendom är den jävligaste religionen av dom alla, och Islam är lika dålig.. Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Kristna dödar judar(1939-1945), Judar dödar muslimer(Palestina -> Israel, Muslimer dödar kristna och Kristna dödar muslimer (1989 och uppåt.. Så kristendom är den jävligaste religionen av dom alla, och Islam är lika dålig.. Det roliga är ju att kristendom, judendom och islam nästan är samma religion, det är bara några små skillnader fast det du säger att "kristna dödar judar" stämmer egentligen inte för förintelsen hade ingenting med religion att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är Kristen Protestant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det roliga är ju att kristendom, judendom och islam nästan är samma religion, det är bara några små skillnader fast det du säger att "kristna dödar judar" stämmer egentligen inte för förintelsen hade ingenting med religion att göra Hmm.... Judendomen är Ursprung till Islam och Kristendom... Judendom: Gud; Jahve (Betyder allt. Profet; Ingen Kristendom: Gud; Gud. Profet; Jesus Islam: Gud: Allah (som betyder Gud). Profet; Muhammed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Judendom: Gud; Jahve (Betyder allt. Profet; Ingen Moses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ingen religion ftw. Behöver ingen bok som bestämer över mig Bah, en man som sprang på vatten och dog 2gånger. Bah, en man som var en vilde med sin 9åriga (icke oskulda) fru. Bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hmm.... Judendomen är Ursprung till Islam och Kristendom... Judendom: Gud; Jahve (Betyder allt. Profet; Ingen Kristendom: Gud; Gud. Profet; Jesus Islam: Gud: Allah (som betyder Gud). Profet; Muhammed Rättning: Allah betyder Guden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Rättning: Allah betyder Guden. Källa? Enligt susning.nu, en.wikipedia.org och sv.wikipedia.org så betyder det enbart "gud". Alltså inte "gud" i bestämd form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Moses? Isåfall är Moses profet till kristendomen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Källa? Enligt susning.nu, en.wikipedia.org och sv.wikipedia.org så betyder det enbart "gud". Alltså inte "gud" i bestämd form. Men herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Är det någon här som tror på ett himmelrike? Jag gör inte det, vill bara starta en trevlig diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Så länge man vet att man enbart med respekt gentemot andra människor kan uppnå en gladare miljö i värden, behöver man inte underkasta sig någon religion för att uppnå saken i fråga. Ös lite respekt över dig och dina medmänniskor och du dör lyckligt. Ateist är coolast i stan'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Rättning: Allah betyder Guden. Rättning Profet till Judendom: Abraham Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men herregud... Öhm, lilla du, det är ganska stor skillnad på gud och guden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Rättning Profet till Judendom: Abraham Jaa där har vi den Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Öhm, lilla du, det är ganska stor skillnad på gud och guden . Lilla du? Du som är ett år yngre än mig.. Sen gud, och guden ser jag endå som samma sak... Säger någon "Jag tror på guden", så tänker jag på Gud, samma gäller om någon säger "Jag tror på gud". Konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Lilla du? Du som är ett år yngre än mig.. Sen gud, och guden ser jag endå som samma sak... Säger någon "Jag tror på guden", så tänker jag på Gud, samma gäller om någon säger "Jag tror på gud". Konstigt nog. Om någon skulle säga "Jag tror på guden" till mig skulle jag smälla till dom och be personen att prata korrekt svenska. Om man säger "guden" menar man ju en speciell gud. Skulle någon säga "Jag tror på gud" skulle jag tänka på Gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Om någon skulle säga "Jag tror på guden" till mig skulle jag smälla till dom och be personen att prata korrekt svenska. Om man säger "guden" menar man ju en speciell gud. Skulle någon säga "Jag tror på gud" skulle jag tänka på Gud. HAHA, okej. Du skulle slå till han för att han inte har samma kunskaper inom ämnet Svenska, som du? Haha.. Okej, men JAG tycker så, du får väl komma hit och slå till mig och be mig prata korrekt svenska. Som sagt, konstigt nog, alla som klagar på felstavningar hit och dit, förstår endå vad dom menar. Tänk om ni kunna hålla in kommentarer som "Det stavas så och så", man blir bara sur på er..? Shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ateistik och antireligiös. Så nehejdu! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Är med i Svenska Kyrkan men är ateist och kommer att gå ur såsmoningom. Har inte heller konfirmerat mig. Nu när kyrkan och staten är skild åt blir iaf inte framtida barn (som inte har någon makt att välja medlemskap) automatiskt medlemar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts