Jump to content

Vad har du för religion?

Tangelito
 Share

Vad har du för religion?  

145 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 156
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kristna dödar judar(1939-1945), Judar dödar muslimer(Palestina -> Israel, Muslimer dödar kristna och Kristna dödar muslimer (1989 och uppåt..

Så kristendom är den jävligaste religionen av dom alla, och Islam är lika dålig..

Det roliga är ju att kristendom, judendom och islam nästan är samma religion, det är bara några små skillnader

fast det du säger att "kristna dödar judar" stämmer egentligen inte för förintelsen hade ingenting med religion att göra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roliga är ju att kristendom, judendom och islam nästan är samma religion, det är bara några små skillnader

fast det du säger att "kristna dödar judar" stämmer egentligen inte för förintelsen hade ingenting med religion att göra

Hmm....

Judendomen är Ursprung till Islam och Kristendom...

Judendom: Gud; Jahve (Betyder allt. Profet; Ingen

Kristendom: Gud; Gud. Profet; Jesus

Islam: Gud: Allah (som betyder Gud). Profet; Muhammed

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, lilla du, det är ganska stor skillnad på gud och guden ^_^ .

Lilla du? Du som är ett år yngre än mig..

Sen gud, och guden ser jag endå som samma sak...

Säger någon "Jag tror på guden", så tänker jag på Gud, samma gäller om någon säger "Jag tror på gud".

Konstigt nog. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lilla du? Du som är ett år yngre än mig..

Sen gud, och guden ser jag endå som samma sak...

Säger någon "Jag tror på guden", så tänker jag på Gud, samma gäller om någon säger "Jag tror på gud".

Konstigt nog. ^_^

Om någon skulle säga "Jag tror på guden" till mig skulle jag smälla till dom och be personen att prata korrekt svenska.

Om man säger "guden" menar man ju en speciell gud. Skulle någon säga "Jag tror på gud" skulle jag tänka på Gud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon skulle säga "Jag tror på guden" till mig skulle jag smälla till dom och be personen att prata korrekt svenska.

Om man säger "guden" menar man ju en speciell gud. Skulle någon säga "Jag tror på gud" skulle jag tänka på Gud.

HAHA, okej. Du skulle slå till han för att han inte har samma kunskaper inom ämnet Svenska, som du? Haha..

Okej, men JAG tycker så, du får väl komma hit och slå till mig och be mig prata korrekt svenska. ^_^

Som sagt, konstigt nog, alla som klagar på felstavningar hit och dit, förstår endå vad dom menar. Tänk om ni kunna hålla in kommentarer som "Det stavas så och så", man blir bara sur på er..? Shit..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...