GiZmo Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Nej tack, inte interesserad *smäller igen dörren* Bah ny sida Er.. Ateist Redigerad 9 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Du borde tagit mer alternativet 'Annan' då det finns så många religioner. Jag är ateist men lite influerad av elohim så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Min finns inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Tillhor som de flesta, till de kristna. Men vet inte om jag tror riktigt som dem. Har nog tagigt lite av varje religion och skapat min egen. om jag tror pa nagot sa tror jag att vi renkaneras. Men att det samtidigt finns en gud. Tror att det finns vissa saker i livet som ar menat skall ske. Man kan kanske skjuta upp det ett tag men for eller senare intraffar det anda. Men inte allt e menat. Natt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Satanism? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Ateist javisst. Någon som är scientolog? (:!!! Redigerad 9 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Har nog ingen speciell. Well, ténist då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Min finns inte med. Raelismen? Det är helt klart den troligaste, dock tror jag inte på den.. Epix: Du menar också raelismen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Det det lät inte så logisk men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Är kristen, men går inte direkt till kyrkan varje söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Det det lät inte så logisk men men... Haha, nej men du förstår vad jag menar, hoppas jag? Jag menar att jag tycker att det är troligare att det år så som raelismen säger än som kristendomen säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag tror inte på nån, men om jag blir tvungen att välja blir det den där historien med jesus å moses å allt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag tror inte på nån, men om jag blir tvungen att välja blir det den där historien med jesus å moses å allt det där! Öhm, kristendomen, islam, eller judendomen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Öhm, kristendomen, islam, eller judendomen? Islam äre ju inte då är de muhammed den koknullande profeten med! jude är jag inte för då gasades jag ihjäl för ett tag sen! Men sen så har vi kristen de äre nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Islam äre ju inte då är de muhammed den koknullande profeten med! jude är jag inte för då gasades jag ihjäl för ett tag sen! Men sen så har vi kristen de äre nog Har du ens läst religion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Islam äre ju inte då är de muhammed den koknullande profeten med! jude är jag inte för då gasades jag ihjäl för ett tag sen! Men sen så har vi kristen de äre nog Detta var det dummaste jag hört på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Orka bry sig om religion. Jag har inte tid för det....jag måste kunna försörja mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vute: Har ingen religion, gick ur kyrkan för tre år sen, bästa man gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag är atheist den ända religion som verkar lite vettig är buddhism, fast den är iofs typ inte en religion, mer ett levnadssätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ateist. Vetenskapen är det enda rätta. Groarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts