Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Näj, eftersom du vill gå ut från svenska kyrkan. Du vet att det finns gudar inom fler religioner än den den svenska kyrkan utövar va? Redigerad 8 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Döpt, alltså kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det sista svaret är fel, "Jag tror inte på någon religion" går inte att säga. Men nej, jag är inte troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Du vet att det finns gudar inom fler religioner än den den svenska kyrkan utövar va? Det han (förmodligen) menade var att uttrycket 'fast' var använt i onödan. Well, kanske. Om inte - hey. Ursäkta att jag ens lade mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen. Är döpt och konfirmerad och tror på gud. Dock går jag inte i kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jahoooodies 4 life! Yeroshalaim chel sahav, my brotha'! Nä, ateist - kan man säga att man är det utan att man blir anklagad för att vara satanist? Nåväl... Vote: Ateist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jahoooodies 4 life! Yeroshalaim chel sahav, my brotha'! Nä, ateist - kan man säga att man är det utan att man blir anklagad för att vara satanist? Nåväl... Vote: Ateist Ja jag klarade mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jahoooodies 4 life! Yeroshalaim chel sahav, my brotha'! Nä, ateist - kan man säga att man är det utan att man blir anklagad för att vara satanist? Nåväl... Vote: Ateist Satanism räknas färl numer(om det inet alltid gjort det?) som en egen religion? varför skulle man dra paraleller till ateism då för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist och ej döpt, ej konfad, ej medlem i kyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen. Men min tro är inte stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Just det, jag är inte konfirmerad och jag är inte medlem i kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tror inte på något, så därför har jag ingen religion, även om jag är döpt. Dom bestämmer inte över mig! JAG HAR EN EGEN RELIGION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag tar avstånd från allt sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 .okka börjar nynna på Personal Jesus med Depeche Mode. Ni vet - såhär tråden till ära, och allt. Erhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vote: Kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist och ej döpt, ej konfad, ej medlem i kyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist och ej döpt, ej konfad, ej medlem i kyrkan Det är Copyright lag på det KalleR skrev Jag är döpt, men jag vet inte om det blir någon Konfning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag döptes för ca 16 ½ år sen, sedan dess har jag inte haft någon kontakt med kyrkan annat än skolavslutningar. Är inte konfirmerad och tror inte på nån särskild Gud. Men jag tror på mig själv i Whung Chu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist och ej döpt, ej konfad, ej medlem i kyrkan Så är det för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Är Jehovas Vittne.. *gömmer mig bakom en vägg med laddad MP5* COME ANY CLOSER AND I WILL FIRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts