SAAB Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tror inte på någonting. Fanns säkert någon snubbe som hetter Gud eller något skit som gick och var snäll mot allt och alla. Men att han återuppstod, skapade jorden, gjorde frukt och bröd bara sådär. A men fy fan. Hur kan man tro på sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vote: Kristen. Varför tog du inte med Judendom, det är väl den femte största religionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist, tror inte på nån gud och inte religion överhuvudtaget, bara massa bjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tror inte på någonting. Fanns säkert någon snubbe som hetter Gud eller något skit som gick och var snäll mot allt och alla. Men att han återuppstod, skapade jorden, gjorde frukt och bröd bara sådär. A men fy fan. Hur kan man tro på sånt? Jesus hette han annars. Kristen protestant, icke troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Glömde ta med Judendom, sorry Fast är ni judar, så vota Kristendom sen skriv "Kristendom - Jude" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Glömde ta med Judendom, sorry Fast är ni judar, så vota Kristendom sen skriv "Kristendom - Jude" WTF?!?!?!?!?!? Judar har inget alls att göra med kristna, Kristendom kommer från Jesus Kristus och Judar tror inte på någon jesus bara på Jahve och deras heliga skrift består av Gammla testamentet, kristnas Nya och Gammla testamentet Judendom är en av dom första religionerna så du skulle kunna lagt dit judendom i stället för kristendom och dom kristna skulle fått skriva Judendom - Kristen Min släkt är Judisk (:!!! Redigerad 8 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Kristen. Dock inte särskilt mycket utöver 'kristen' i den bemärkelsen att jag är döpt och konfirmerad. Men rent teologiskt sett så är jag väl, ehm, Ingmar Bergmanist... Tvivlare. Fjodor Dostojevskij och Ingmar Bergman har präglat min tro. Editerade lite för att sudda ut eventuella missförstånd : ) Redigerad 8 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag tror på det som faller i mig. Äsch fan jag säger som Di Leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag tror på det som faller i mig. Äsch fan jag säger som Di Leva. Jag har för mig att du é jude? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag har för mig att du é jude? På sätt och vis, jaa. Men jag orkar inte bry mig om det så mycket längre. Så därför tror jag på det som faller i mig. Fan vad simpelt livet blir då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag är döpt och är med i den svenska kyrkan, vilket jag mer än gärna vill gå ut ifrån. Fast tror inte på någon gud eller högre makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fast tror inte på någon gud eller högre makt. Näj, eftersom du vill gå ut från svenska kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det heter hindu. Vote: Tror inte på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen, dock inte så aktiv. Har inte varit i kyrkan på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ingen. Ateist. Men den troligaste religionen måste faktiskt vara raelismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jude. men ja väl inte så insatt. jag är bara Jude för att både Mor o Far e det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Du glömde Judendomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag är kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Döpt...men ajg kallar mig ateist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts