Tangelito Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Japp, vill veta vilken religion ni tror på eller har Vote: Izlam G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) tror på en högre makt Redigerad 8 maj, 2007 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag skulle tro att jag är kristen.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hahahah, om du skriver islam får du skriva kristendom, om du skriver muslim får du skriva kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen, antar jag. Tror jag är döpt i en sån... eller. Hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Borde ha funnits Annan, för det finns många Religioner man inte känner till.. Och frågan skulle varit, vilken religion tillhör du till.. Och inget ''Tror inte på någon religion'' i stället hör inte till någon religion... Kristen Men jag tror inte på någon av religionerna, alla ljuger och skapar hat och krig. Redigerad 8 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Röstade tror inte på nån religion. Men tror jag är med i svenska kyrkan brrr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist. Det står skrivet i pannan min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Inget, religion är bara en massa strunt.... duktigt att du inte tog med kristendom EDIT: såg nu att du skrivit kristen Redigerad 8 februari, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateistik och antireligiös. Så nehejdu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Katolik, så jag är kristen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag får väl säga att jag är kristen. Inte för att jag tror så där mycket på gud men jag ska konfirmera mig och har blivit döpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 VOTE: Jag tror inte på nån religion... satanist javist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vote: Ingen Tror jag talar för många när jag säger att religioner bara ställer till massa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen/Protestant - men jag tror inte på gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kristen men tror inte på gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag é kristen protestant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 VOTE: Jag tror inte på någon religion. Ser mig själv som ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Gonzoist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts