Addepladde Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hur bygger man en egen TV? jag har trä och lamp delar att bygga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Luktar spamtråd . Nej men seriöst. 1 dålig topictitel 2 dåligt inehåll 3 en varning/något värre från en admin kanske ? En report från min sida. Redigerad 8 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Du kan inte bygga en "egen" TV, men en projektor kan du bygga själv. Men det var kanske inte det du menade?= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hur bygger man en egen TV? jag har trä och lamp delar att bygga med. Du tar lampan och klistrar fast den på en bit trä. Sen tar du en gaffel och kör in den i ett eluttag. Allvarligt, köp en iställlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Killen skojar. *Kissar ner sig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Killen skojar. *Kissar ner sig* Du har kissat ner dig mycket på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts