RavenE Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det här är mitt 1000:e inlägg på GTAsajten och det vill jag skriva i San Andreas delen av Forumet! Varför? För att det är det bästa spelet som har gjorts (som jag har spelat), därför vill jag skriva här. Snälla, inga "STÄNG TRÅDFAN!! ONÖDIG TOPIC"...det kan ni skriva i Papperskorgen ist. Jag fattar inte varför alla skriver sådant...det är sånt som gör att man har lust att strunta i GTAsajten, men det gör man inte, eftersom det är en sån bra sida. Tack för ordet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Varför inte göra den till en vettig topic när du ändå är i gång...? Skriv en fråga, ge lite trivia - vad som helst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 De mesta i SA e redan frågat osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Baha, det smärtar mig att säga detta men, hyffsat onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) En sak är i alla fall säker. Man behöver inte ha stor hjärna för att man har skrivit 1000 inlägg. Det märker vi genast här! Rap-p-p-p-p-portering Redigerad 8 februari, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det här är mitt 1000:e inlägg på GTAsajten och det vill jag skriva i San Andreas delen av Forumet! Men det ger dig inte rätt till att skapa en topic som denna. Du kunde ha sparat inlägget till något vettigt om det nu är så viktigt att posta i San Andreas-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts