Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skulle vara kul om det inte var laddningtider när man går in I byggnader. Tex. i skolorna springer barn ut på resterna. Och vid arbets platser arbetar människor. Sånt. Sen att det skulle vara blodigare och en jädrans grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tycker det ska finnas mycket mer människor, tänk en gågata i en storstad, massa människor. Man ska kunna lyssna på musik när man inte är i bilen, Mp3spelare kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skulle vara kul om det inte var laddningtider när man går in I byggnader. Tex. i skolorna springer barn ut på resterna. Och vid arbets platser arbetar människor. Sånt. Sen att det skulle vara blodigare och en jädrans grafik. Cyprez det ska inte bli något jäda Postal nu! Mina föräldrar är redan kritiska mot GTA och kommer ännu mer att bli om det finns barn eller blir blodigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 En sak som jag saknar är att man inte kännde sig som en kung när man klarat San Andreas. I Vice City ägde man nattklubb, filmstudio, strippklubb, bilfirma och man hade en jättevilla. Vad har man i San Andreas ett nedlagt flygfält, en bilspedition och några sketna butiker. Någon lyxvilla fick man inte heller trots att man är miljonär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En sak som jag saknar är att man inte kännde sig som en kung när man klarat San Andreas. I Vice City ägde man nattklubb, filmstudio, strippklubb, bilfirma och man hade en jättevilla. Vad har man i San Andreas ett nedlagt flygfält, en bilspedition och några sketna butiker. Någon lyxvilla fick man inte heller trots att man är miljonär. Räknas inte Madd dogs manision då`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Visst har du madd doggs mansion men det är inte ditt eget hus. Du har inte tillgång till gaderob eller garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 MEN!! barn och djur ska finnas men man behöver ju inte kunna döda dom. man ska kunna välja karraktär när man börgar spela. stora lyx yackter. tankers (som man kan kapa) och mycke mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Sverige "GTA: Stockholm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skitungen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tycker att de ska vara ragdoll på människorna!, skulle ju vara skit fett!.. vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Man ska kunna göra mer saker typ stycka folk och kidnappa människor för att sedan göra vad man vill med dom t.ex tortera eller våldta. Man ska också kunna pissa på folk som i Postal2. Man ska kunna daska folk med ku*en i ansiktet när man känner för det. Det sista var ett skämt. Eller var det? Jo det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Mer hus man kan gå in i. Sen ett påskägg till, eller två, eller flera. Redigerad 14 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Man ska kunna göra mer saker typ stycka folk och kidnappa människor för att sedan göra vad man vill med dom t.ex tortera eller våldta. Man ska också kunna pissa på folk som i Postal2. Man ska kunna daska folk med ku*en i ansiktet när man känner för det. Det sista var ett skämt. Eller var det? Jo det var ett skämt Våldta?Tortera? Är du pervers eller nåt? Det är ju roligare att få sex genom att förtjäna det hehe alltså typ gå ut med nån. Det där med flickvänner(elr Pojkvänner) borde vara mer invecklat på många sätt. Borde vara lite mer The Sims-aktigt att man liksom inte bara kör till restaurangen, tittar på filmsekvensen(Hoppar över när man sett den första gången) åker hem och sen knullar. Liksom borde vara mer känslosamt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Våldta?Tortera? Är du pervers eller nåt? Det är ju roligare att få sex genom att förtjäna det hehe alltså typ gå ut med nån. Det där med flickvänner(elr Pojkvänner) borde vara mer invecklat på många sätt. Borde vara lite mer The Sims-aktigt att man liksom inte bara kör till restaurangen, tittar på filmsekvensen(Hoppar över när man sett den första gången) åker hem och sen knullar. Liksom borde vara mer känslosamt hehe Alltså om det finns en elak polis (alla peds ska ha olika personligheter) så kan man vara ett gäng som kidnappar polisen och kör upp batongen i röven på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Alltså om det finns en elak polis (alla peds ska ha olika personligheter) så kan man vara ett gäng som kidnappar polisen och kör upp batongen i röven på honom. Jo det hade varit mysigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Borde bli våldsammare. Låt Rockstar sända ut en yrkesmördare och döda ärkefienden Jack.T. Har nog spelat för mycket Postal. Whatever, han stoppar GTA utvecklingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Borde bli våldsammare. Låt Rockstar sända ut en yrkesmördare och döda ärkefienden Jack.T. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Om inte alla gav sig på GTA skulle San Andreas vara roligare tror jag. Du skulle säkert kunna begå mer brott, som att köpa droger. Sen ska man inte behöva nån hc modd för att knulla upp en brud. Sjukt. Låt *R härja så mycket dom vill och låta miljoner GTA-fans bli glada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Framförallt, större yta på "banan"! Tillochmed Manhattan i TCNYC var flera gånger större än San Andreas och ändå hade den blivit kraftigt förminskad från Los Angeles i TCSOLA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om inte alla gav sig på GTA skulle San Andreas vara roligare tror jag. Du skulle säkert kunna begå mer brott, som att köpa droger. Sen ska man inte behöva nån hc modd för att knulla upp en brud. Sjukt. Låt *R härja så mycket dom vill och låta miljoner GTA-fans bli glada! Haha, du, jag skulle då slute spela GTA om det blev sådär som du vill det. jag vill däremot att dom ska gå över lite mer åt maffiaspels hållet, och visst, låt oss kunna ha sex med tjejer om man som spelare vill det. Men som sagt, mer maffia känsla och mindre parodi tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Haha, du, jag skulle då slute spela GTA om det blev sådär som du vill det. jag vill däremot att dom ska gå över lite mer åt maffiaspels hållet, och visst, låt oss kunna ha sex med tjejer om man som spelare vill det. Men som sagt, mer maffia känsla och mindre parodi tack. Vilken del i GTA syftar'u på när du säger parodi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts