Dee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 NORDMAN... han var skitbra när jag var liten!! Han är inte lika bra nu förtiden... :"> men han har en plats i mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ja just ja, lyssnade en massa på Electric Banana Band, fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Vettiga texter, sa du? @Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!" Vettigare än knark och att "jag har en dålig uppväxt." Och så kan dom köpa mindre tröjjor, och mindre jeans. Och även sluta se alla tjejer som horor. ManowaR sjunger även om blod och sån't. Men det har hänt. Och det är intressant. Det tror jag inte nå jävla rimmande om knark och hur dålig sin uppväxt är. ROCKEN HADE KUNNAT VARA STÖRST OM DET INTE VAR FÖR MTV. Tack. EDIT: Du lära ju säkert ta den låt som hette "Raining blood", och ingen annan. T.om ManowaR (som är "värre" än Slayer har lugna låtar.) För exempel: Maste of the Wind. Redigerad 6 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Är Manowar värre än Slayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 NORDMAN... han var skitbra när jag var liten!! Han är inte lika bra nu förtiden... :"> men han har en plats i mitt hjärta. Ja, w0rd på det! Främling, Vandraren var riktigt sköna låtar. Han är go' den killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Vettiga texter, sa du? @Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!" Vettigare än knark och att "jag har en dålig uppväxt." Och så kan dom köpa mindre tröjjor, och mindre jeans. Och även sluta se alla tjejer som horor. ManowaR sjunger även om blod och sån't. Men det har hänt. Och det är intressant. Det tror jag inte nå jävla rimmande om knark och hur dålig sin uppväxt är. ROCKEN HADE KUNNAT VARA STÖRST OM DET INTE VAR FÖR MTV. Tack. EDIT: Du lära ju säkert ta den låt som hette "Raining blood", och ingen annan. T.om ManowaR (som är "värre" än Slayer har lugna låtar.) För exempel: Maste of the Wind. Redigerad 6 mars, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Är Manowar värre än Slayer? Beror väl på hur man ser det..? Dom är väl ungefär lika.. @Bubbli: Ja, det är säkert jättebekvämt. Men nu menade jag med jeans med storlek 150, och så häng till knävecken. ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ok... jag får väl betrakta mig själv som "icke-liten" nu Jag lyssnade på Nordman,Backstreet boys,Aqua... det som var populärt på den tiden det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Beror väl på hur man ser det..? Dom är väl ungefär lika.. @Bubbli: Ja, det är säkert jättebekvämt. Men nu menade jag med jeans med storlek 150, och så häng till knävecken. ^,^ Har du bild på någon som har häng nere vid knävecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har du bild på någon som har häng nere vid knävecken? Vår alla käre Tupac: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Vår alla käre Tupac: http://www.popartuk.com/g/l/lglp0911.jpg Han måste ha knävecken väldigt högt upp.. Redigerad 6 mars, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vår alla käre Tupac: Oh, my fucking god . Det är ju fan höfterna... Det är kallingarna som sitter högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 HAHA! Seriöst, ni är skämmiga. Det var LITEGRANNA ironi däri. HAHA, sitter kallingarna högt uppe?! Nej, dom sitter normalt. Och varför i helvete skulle världens mest kända hiphopare DRA UPP kallingarna? Du är efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bubbliiiiiiii.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bubbliiiiiiii.. ? Diskussionskåt? Okej, jag erkänner... Tänkte lite fel med kallingarna kanske. Men det är då fan inte i knävecken... Sedan skiter jag i om du var ironisk eller vad fan du var (om du inte var seriös då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Diskussionskåt? Okej, jag erkänner... Tänkte lite fel med kallingarna kanske. Men det är då fan inte i knävecken... Sedan skiter jag i om du var ironisk eller vad fan du var (om du inte var seriös då). ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Beror väl på hur man ser det..? Dom är väl ungefär lika.. Hur ser du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Hur ser du det? Låttexterna..? Blooood.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Låttexterna..? Blooood.. Haha lite Cyprez över dig där Måste bara säga detta, tro inte att folk inte lägger sig i denna diskussionen för att de tycker att du är så grym på att diskutera, det är bara för att alla vet hur jobbig och helt fel ute du är,och att du aldrig kommer ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts