pKz Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Många som lyssnade på KISS när dom var små. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag...lyssnade på Backstreet Boys när ja var typ 5-7 det är lite läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag lyssnade på Aqua och jag måste säga att dem still going strong.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag lyssna på hip hop och sånt skit som alla andra kompisar lyssna på. Fast sen utvecklades min gärna och jag börja lyssna på hårdock,punk,thrash,metal... Din vad utvecklades gärna? Lyssnade på Nordman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 HAHA, jag lyssnade (ja, faktiskt) på Dr. Alban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag lyssna på hip hop och sånt skit som alla andra kompisar lyssna på. Fast sen utvecklades min gärna och jag börja lyssna på hårdock,punk,thrash,metal... Tro mig, din gärna har inte utvecklats alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Tro mig, din gärna har inte utvecklats alls. Tro Mig, Din hjärna har inte heller utvecklats. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 [O][T],Mar 3 2006, 18:59] Tro Mig, Din hjärna har inte heller utvecklats. BOT Men inse ironin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Men inse ironin.. Säger detsamma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Michael Jackson måste ju vara det enhälliga svaret för en hårt präglad åttiotalist som mig själv. Sedan så var det mainstream-smörjan som lockade. Snap, Pandora, E-Type, Mc Hammer, Kriss Kross [mickety-mac-daddy] Ace of Base var en given på barndiscot och en massa annan skit som jag för tillfället inte kan minnas. Ah ... where have all the flowers gone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Britney Spears Alla Hits for Kids skivorna Trazan o Banarne Markoolio Redigerad 4 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Tro mig, din gärna har inte utvecklats alls. Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter. Då jag ser hur ofattbart barnslig du är i ditt argumenterande tänker jag avsluta diskussionen med ett enkelt: håll käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svampbob Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 1. britny spirs 2. bamse trasan å bananerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter. Men håll käft, fördomar så det stinker om det.. Man borde lyssna på texterna innan man öppnar sin stora käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 trasan å bananerna? Trasan och Banarne, för satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ehum 1: backstreet boys 2: Spice girls (hur fan kunde jag?) 3: Trazan och Banarne 4: Lite annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter. Synd bara att rock aldrig skulle ha uppkommit om det inte vore för "negrerna". Synd att din signatur är för stor, också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Har alltid gillat Nordman jag och det gör jag idag med. Sedan gillade jag GES och de är helt okej idag också. Edit: Lyssnade på KISS också men inte nu längre, inte för att de är dåliga utan för att jag inte är så mycket för hårdrock längre. Redigerad 5 mars, 2006 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter. Trapped in purgatory A lifeless object, alive Awaiting reprisal Death will be their acquisition The sky is turning red Return to power draws near Fall into me, the sky's crimson tears Abolish the rules made of stone Pierced from below, souls of my treacherous past Betrayed by many, now ornaments dripping above Awaiting the hour of reprisal Your time slips away Raining blood From a lacerated sky Bleeding its horror Creating my structure Now I shall reign in blood! Vettiga texter, sa du? @Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!" Redigerad 5 mars, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts