Jump to content

Vad lyssnade du på som barn?

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Michael Jackson måste ju vara det enhälliga svaret för en hårt präglad åttiotalist som mig själv. Sedan så var det mainstream-smörjan som lockade. Snap, Pandora, E-Type, Mc Hammer, Kriss Kross [mickety-mac-daddy] Ace of Base var en given på barndiscot och en massa annan skit som jag för tillfället inte kan minnas. Ah ... where have all the flowers gone?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig, din gärna har inte utvecklats alls.

Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillräckligt för att jag ska tycka om rätt musik i alla fall. Det finns ju för helvete ingen mening med negerdunken/hip hop och sånt. De sjunger om knark,mammor och vad fan mer; "godisaffärer". Slayer och Metallica t.ex de har vettiga texter.

Då jag ser hur ofattbart barnslig du är i ditt argumenterande tänker jag avsluta diskussionen med ett enkelt: håll käften :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men håll käft, fördomar så det stinker om det..

Man borde lyssna på texterna innan man öppnar sin stora käft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att rock aldrig skulle ha uppkommit om det inte vore för "negrerna".

Synd att din signatur är för stor, också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid gillat Nordman jag och det gör jag idag med. Sedan gillade jag GES och de är helt okej idag också.

Edit: Lyssnade på KISS också men inte nu längre, inte för att de är dåliga utan för att jag inte är så mycket för hårdrock längre.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trapped in purgatory

A lifeless object, alive

Awaiting reprisal

Death will be their acquisition

The sky is turning red

Return to power draws near

Fall into me, the sky's crimson tears

Abolish the rules made of stone

Pierced from below, souls of my treacherous past

Betrayed by many, now ornaments dripping above

Awaiting the hour of reprisal

Your time slips away

Raining blood

From a lacerated sky

Bleeding its horror

Creating my structure

Now I shall reign in blood!

Vettiga texter, sa du?

@Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!"

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor