Anathema Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Backstreetboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Magnus Uggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Klassisk musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 MICHAEL JACKSON haha han var så skööön då men nu tror ju alalatt han är pedofil.. men hans låtar e fortfarande bra jag tyckte också om2pac vid 5års åldern mest changes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Aqua när jag var typ 8 sen när jag blec äldre så var det limp bizkit och eminem som gällde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kom inte ihåg nån speciell, men det var mycket drygt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 The Offspring, Kiss, Dr. Bombay, Aqua, Spice Girls, Backstreet Boys, Five, Korn, Limp Bizkit, Rammstein, Eminem, Magnus Uggla, ungefär de. Från klass 1-5 ungefär. Man lyssnade på allt som fanns på radio helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad tycker ni menas med barn? Är 14 år barn Men jag kan skriva vad jag lyssnade på när jag var mindre... Jag lyssnade på något fult troll som hette trulle eller något sånt. Var i sånna kasetter så jag låg alltid och lyssnade på dom när jag skulle sova. Sedan blev det ju backstreet boys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Glömde också all eurodance jag bumpade när jag var liten.... den musiken äger fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hahahaha. Massa skitmusik. E-Type osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Pet Shop Boys, men jag tror att det var för att brorsan lyssnade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Magnus Uggla Tycker att han är bra fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag lyssnade på Mora Träsk, som barn jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag lyssnade på Markoolio EDIT: Och Magnus Uggla, men honom lyssnar jag fortfarande på Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 De jag kommer ihåg just nu är Kiss, The Offspring, Europe och Markoolio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Lyssnade faktiskt inte på nåt innan högstadiet, förutom det som spelades på Voxpop.... Fick sen nya kontakter och började lyssna på reggae och blues. Fast bluesen har alltid legat i bakgrunden då min far är en stor bluesälskare, mest från Mississippi-deltat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) De e fan fett Redigerad 28 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kiss, backstreet boys , nordman, lite av pappas saker, mm. Anledningen till att ja börja lyssna på backstreet boys var att mina kompisar beskrev dom så här "Det är några killar som hoppar runt i vinter kläder, och dom är skit tuffa" hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Bon Jovi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Jag lyssna på hip hop och sånt skit som alla andra kompisar lyssna på. Fast sen utvecklades min hjärna och jag börja lyssna på hårdock,punk,thrash,metal... Redigerad 3 mars, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts