coola Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Markoolio Någon bom tjicka bom tjicka bom bom låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jaa...innan jag blev runt 10 så va det inget. Mellan där och typ 14 var det Eminem och annan negerdunk som gällde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När jag var mindre så lyssnade man på fattiga gamla disco och euroskitmusik. När jag var ungefär 11 eller 12 år så började lyssna på Psy-trance (vilket jag gör än idag, bara Infected Mushroom) sen ungefär 1 år tillbaka började jag lysna på rock. Psy och rock äger! Har aldrig lyssnat på nån äcklig negermusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Har aldrig lyssnat på nån äcklig negermusik. Nu ljuger du. Infected Mushroom kommer ifrån Israel. Visserligen är inte dom svarta, men jag antar att du menar alla som inte är vita. Redigerad 10 februari, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag lyssnade på Markoolio och Eminem sen var det väl typ hits for kids som gällde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Nu ljuger du. Infected Mushroom kommer ifrån Israel. Visserligen är inte dom svarta, men jag antar att du menar alla som inte är vita. mmmm Redigerad 10 februari, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 mmmm Mjeh? Vad är det för svar? Jag frågade om du tycker all musik som är gjord av såna som inte är vita är "äcklig negermusik". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hip hop och R n' B. Det är negermusik och jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hip hop och R n' B. Det är negermusik och jag hatar det. För negrer: nej, usch. "I caaaan't staaand it", som hon sade i Singin' In The Rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hip hop och R n' B. Det är negermusik och jag hatar det. Palla hata... "Ens smak kan inte vara dålig...bara annorlunda...typ." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Alltid varit någon sorts Rock för min del, Kiss lyssnade jag otroligt mycket på när jag var liten, köpte faktist 35 st av deras skivor, what a waste...aja ja lyssnade oxo på Rolling Stones, Twisted Sister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Palla hata... "Ens smak kan inte vara dålig...bara annorlunda...typ." Mycket klokt sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Meh...negermusik is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Markoolio och KISS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Meh...negermusik is the shit. Du tycker alltså att det är bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vandraren har ingenstans att gå... (Nordman) Långa Bollar På Bengt har jag väl också suttit och lyssnat på Magnus Uggla, sen så kommer jag inte ihåg något mer, men det räcker med det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Inget slog Doctor Bombay. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag lyssnade på det mästa som nämnts i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Negermusik! Du är medveten om att det finns negrer som spelar all sorts musik va? Alltifrån post-akopalyptisk black metal till psytrance, så att säga att du inte lyssnar på negermusik är fan idiotiskt. Edit: Egentligen är det nog ordet "negermusik" som är idiotiskt.. Men det skiter jag i nu, ordkunskap är boring! Inlägget nedan måste nog dessutom vara ett av de roligaste jag någonsin läst! Mjeh? Vad är det för svar? Jag frågade om du tycker all musik som är gjord av såna som inte är vita är "äcklig negermusik". OnT: När jag var barn styrdes musiken jag lyssnade på enbart av mina föräldrar, delvis madonna, black ingvars, diverse radiomusik osv. Saknar den tiden när man kom gåendes med Black Ingvars i freestylen och tyckte man var så himla grym! :'( Redigerad 11 februari, 2006 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 N.W.A och några andra, Och jag lyssnar fortfarande på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts