Cyper Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Dr Alban ffs! Spice Girls E-type Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 okka: Jag kollade lite i början av hophop tråden 2 häromdagen, och såg då att du hade varit en hiphopare. Fan vad förvånad jag blev Haha, jajemen. Hiphoptråden är historialektion om en liten vändning; den visar hur jag lättar på mitt hjärta ang. funken, Prince och hur dåligt hiphop egentligen är (vilket uppenbarade sig för mig, iom. Prince och Bowie). Fin läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Markoolio Britney Spears Tarkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 0-6(pre school) Dunno. Typ skräp från mina syskon. 7-10(Mini Disco dagarna, inkluderar alla gamla 90-tals klassiker. t.ex. "Dr.Feelgood") Hanson Aqua Dr.Bombay The Cartoons Eifel 54 10-13(Rebel tiden, var någon slags punk-rockare tills jag började högstadiet) Metallica Ebba Grön Kiss ELO Ozzy Ozborn 13-16(Raggar tiden/Patriot tiden *suck*) Eddie Meduza Elvis Presley Chuck Burry + 100 artister från 50-60talet Ultima Thule Pluton Svea HEL + 100 andra "patriotiska" band. 16-19(Shiet! t.o.m framtid!) Allt slinker ner nu. Det enda jag inte lyssnar på och är insatt i är väl hip-hop då. Rock/Metal (utom goth/bög rock/dödsmetall) hip-hop/R'n'B (enstaka låtar) D'n'B/trance/techno/dance (allt med melodi och bas) + massa annat (orka nämna alla musiksorter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nordman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nirvana, Inte för jag kommer ihåg ett skit men min pappa säger att jag alltid hoppade runt framför TV'n när Smells like Teen Spirit spelades på MTV så antagligen gillade jag den låten (:!!! Men sen kommer jag ihåg att jag lyssnade på the beatles när jag gick i tvåan, alla andra lyssnade på aqua och jag ville väll vara lite annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Eminem var ju inte kass förut, det är nu han är kass. Ass like that och Just lose it, jag menar herregud... Eminem med skivor som marshall mathers lp slim shady lp o.s.v., The Eminem Show, det var grejer. Tidiga Eminem går faktiskt an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) 0-10 : lyssna på Kizz FFS ! Fan, kan inte göra nazi S Redigerad 8 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Z är inte bättre det. Det är S. BOKSTAVEN S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nordman Eagel Eye Cherry Cartoons Dr. Bombay Markoolio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Peter Markoolio Dr bombay Lok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hjalle & Heavy, Smurfhits, Offspring, Lite klassiskt musik också faktiskt när man inte hade annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) 0-7:Magnus Uggla 7-10:Markoolio Redigerad 10 februari, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 .lyssnade på undergroundpunk.. skrän skrän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Z är inte bättre det. Det är S. BOKSTAVEN S Kizz hette dem i Tyskland, därför Tyskland trodde dom ville håna dem för att dom förlorade WW2, så Kiss heter dom på andra ställen. (Inget negativt mot dig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Vid en ålder på omkring fyra år lyssnade jag på barnvisor. När jag sedan började på lekis var Gyllen Tider de stora idolerna för mig. Då jag var runt tio till elva år gammal engagerade jag mig, som många andra tycks ha gjort, i Eminems musik. Redigerad 10 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Som spädbarn älskade jag melodisk metal, Dark Tranquillity och sånt =). Jag somnade till det varje dag. När jag började växa upp började jag tycka om Aqua, Eagle eye cherry, Prodigy, Bsb, Metallica och LOK. För några år sedan lyssnade jag inte på något annat än Metallica, men nu är det mest varierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vid 5-års åldern var det Gyllene Tider som härjade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 0-6 Skräp från mina syskon; såsom Spice Girls eller Hansons eller Smurfhits! 7-10 Filmmusik; Austin Powers låtar, James Bond. Även lite annat skräp, som Eminem. 11-14 Usch ja... Lite filmmusik tills jag började lyssna på Slipknot, Nirvana och Björnrosenström! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Mora Träsk, har en LP med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts