okka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fråga kolon: uppskattningsvis hur låg ålder handlar det om här? Ens liv går ju mer eller mindre att dela in i, ehm, musikepoker (dock alltid med något sorts samband). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Fråga kolon: uppskattningsvis hur låg ålder handlar det om här? Ens liv går ju mer eller mindre att dela in i, ehm, musikepoker (dock alltid med något sorts samband). Från 4 till 16 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Eminem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Markoolio. Jag var runt 6-7 år då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Guns n roses lyssande jag alltid på sen Iron maiden... o senare korn och slipknot, fast nu kommer alla lamers o lyssanr på det jag lyssande på när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Min bror lyssnade på Kiss när han var 5, jag hatade det som fan, jag var då 6 år. För dom som inte vet det är jag fullblodig hårdrockare just nu Vad lyssnade man själv på då.. Backstreet Boys var ju bra Spice Girls E-type Edit: Markoolio Edit2: Aqua Dr.Bombay var ju en stor favorit Edit3: Offspring när man var typ 10 år Hmm, jag återkommer om jag kommer på nått mer. Redigerad 8 februari, 2006 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jao... Offspring (lyssnar fortfarande) kiss såklart, ac/dc (fortfarande) sen massor annat men typ bara en låt från varje band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 8-11/12 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Magnus Uggla, Nordman lyssnade jag på när jag va' riktigt liten. När jag blev lite äldre var det Elvis Presley, Markoolio och Steviw Wonder. För bara nått år sedan var jag helt såld på Guns N' Roses, Mötley Crüe, Quiet Riot och annat. Nu lyssnar jag på allt möjligt. Främst Uggla, Bowie och 10cc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 När jag var en sisådär 5-7 år var det Aqua, Spice Girls och Dr Bombay... När jag blev lite äldre (9-11 år) lyssnade jag på Pink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) När jag var liten, alltså vi snackar 4-5 år gillade jag Robert Broberg. Jag har för mig att han hette så. Sen mognade jag litegrann. Senare vart det Nordman. Jag kommer ihåg att jag hade två kassetter med honom. Åren gick och jag började gilla Savage Garden. Men sen vart det Mötley Crüe för hela slanten. Redigerad 8 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Vissa offspring låtar är ju fortfarande sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tja, man är ju fortfarande liten, så jag lyssnar mest på hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag har för mig att Nordman var det första jag lyssnade på, senare gick det över till Backstreet Boys och Dr. Bombay. I mellanstadiet blev det mer Eminem. Tror det var i slutet av mellanstadiet/början av högstadiet som jag började lyssna på lite Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Bögig musik som smurfarna m.m., sen Will Smith när jag var 7, sen eminem när jag var 9, sen Iron Maiden när jag vör ööh.. 11 maybe eller 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag lyssnade på E-Type också. Jag kommer på nya hela tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Eminem och massor mer. Kommer inte ihåg alla som jag gillade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Som riktigt litet barn lyssnade jag på det som mamma spelade, det vill säga Nirvana, Queen, Mikael Wiehe... Dessa lyssnar jag fortfarande på. I sju-årsåldern lyssnade jag på Aqua, Dr Bombay och Markoolio. Ja, sånt som var poppis då. Min första skiva var faktiskt Dr Bombays "Rice and Curry". Jag lyssnar på den då och då nu med, man blir så glad av den!! Har haft en Offspring-period, en TLC-period... Ja, lite sånt. Men det mesta tycker jag fortfarande är bra. Det enda jag "skäms" över att ha lyssnat på är nog... hmm... Nej, jag har inget att skämmas för. Gillade varken Spice Girls eller Backstreet Boys. En kompis till mig som nu är hådrockare lyssnade jättemycket på Westlife när vi var typ elva, och hon sa att hon alltid skulle älska dem. Det gjorde hon inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Lyssnade på allt möjligt. Jag skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Häjkon Bäjkon Och sen var det lite Bloodhoung Gang, Eminem och The Offsprings. Men med dem var det bara speciella låtar som jag vet att jag gillade, som "Pretty fly for a white guy" med The Offsprings. Sen så älskade jag Boomfunks MC, den där superhiten de hade. Freestyle nånting. okka: Jag kollade lite i början av hophop tråden 2 häromdagen, och såg då att du hade varit en hiphopare. Fan vad förvånad jag blev Redigerad 8 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts