okka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 - 99.9% av alla speltrådar. - Sporttrådar [oftast]. - "Hjälp-jag-är-för-lat-för-att-göra-läxan-själv"-trådar. - Alla trådar i GTA-forumen. - Namnbytestrådar. Typ så. Aa, bra samanfattning. Hoo-fuckin'-ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Allmänt Legalisera cannabis? Nationella Proven / Svenska Undersökning: Kollade ni på superbowl? Spel De flesta Musik, Film & Grafik Beskriv eran musiksmak med tio band. Filmtips Å massa andra. Edit: Nästan precis som Crice btw. Redigerad 7 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 En tråd som jag absolut, absolut aldrig har kollat i är Bild på dig själv-tråden..tycker det känns lite småbögigt att sitta o kolla på alla andra killar..usch o fy. Jag fantiserar istället om hur alla ser ut. Lite skoj fritidsnöje. (Nu blev det lite bögigt iallafall, ursäktar för det ) Kan ta ett exempel: jag kan helt inte tänka mig nåt annat än att Cortez är mörk. Även fast jag mycket väl vet att det är 2pac han har som avatar.. Men för att gå ontopic igen: Nördiga-spel-trådar(WoW, CS, you name it) Äldre GTA-spel-trådar Rasism/nazism-trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag är ju bara ärlig. Jag kollar inte i den. Det var det jag menade...skulle du kolla i den skulle du säkert skriva i den...vilket skulle resultera i ett bråk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 - Namnbytestrådar. Haha, menar du dem som Hultan skriver ? De är ju jätteintressanta, läser en om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Brukar skita i trådar som folk inte har skrivigt mycket i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Läxhjälpstrådar. Folk som vill ha hjälp med datorn - trådar. Musiktips, filmtips, Hip-Hop och Rock trådar. Samt trådar om spel jag inte bryr mig om. Vardagssnack är inte heller något jag sitter och läser. Edit: Biltrådar, moppetrådar. Redigerad 8 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Inget undgår mig. Ok, GTA-delen på forumet får SAmoderatorerna hålla koll på. Själv måste man kolla igenom de flesta topicar i hela Allmänt delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tja, den här tråden. Muhammed-tråden, all annan skit som inte rör mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hmm alla trådar i alla delar utom allmänt, och modelleringstråden och wow tråden, kanske någon mer jag kollar i men inte så ofta^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Alla gtaforumen 99% av spelforumet Alla trådar som handlar om sport Alla trådar som handlar om hiphop Alla hjälp-mig-jag-har-problem-som-jag-är-för-lat-för-att-googla-svar-på-trådar Mohammed-tråden Trådar om skolor i allmänhet Redigerad 8 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts