Siana Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Det finns, i varje fall i mitt fall, ett par trådar som man inte har ork att beblanda sig i. Finns för tillfället flertalet trådar som jag varken läst eller skrivit i, bland annat dessa: "Beskriv eran musiksmak med tio band." - Kanske jag läser och skriver i senare. "Oblivion! Ny video!" - Honestly, I don't give a damn. "Undersökning: Kollade nipå superbowl ?" - Jag behöver väl knappast en anledning. Jag valde en från varje kategori. And now, it's your turn. Vilka trådar håller du dig borta ifrån? (Första personen som skriver "Den här tråden" får en käftsmäll. Rawr.) Redigerad 7 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det finns endel trådar som jag ger - blanka fan i - och dessa är; alla trådar i övriga forumdelar förutom allmän och även alla sport-trådar i allmäntdelen. Kommer inte på några just nu men det finns trådar jag totalt skiter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Den här tråden *gör mig redo för en käftsmäll* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 *Kissar ner sig* Ni är så roliga. Håhå- jaja. Svårt att få normala svar i en sjuk värld. I'm so alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det finns, i varje fall i mitt fall, ett par trådar som man inte har ork att beblanda sig i. Finns för tillfället flertalet trådar som jag varken läst eller skrivit i, bland annat dessa: "Beskriv eran musiksmak med tio band." - Kanske jag läser och skriver i senare. "Oblivion! Ny video!" - Honestly, I don't give a damn. "Undersökning: Kollade nipå superbowl ?" - Jag behöver väl knappast en anledning. Jag valde en från varje kategori. And now, it's your turn. Vilka trådar håller du dig borta ifrån? (Första personen som skriver "Den här tråden" får en käftsmäll. Rawr.) Superbowl tråden .. Fast jag brukar oftast bara läsa trådarna utan att skriva något i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Speciellt den här tråden. JO men det finns en hel del trådar jag inte äns läser =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Superbowl tråden .. Fast jag brukar oftast bara läsa trådarna utan att skriva något i dom. Ah, samma här. Men sådana trådar räcker titeln till för att skrämma iväg vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Brukar kolla i de flesta som intresserar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ok för att vara lite seriös nu, jag ger blanka fan i alla spam trådar och dom trådar som jag ser helt ointressanta klart slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Fast jag brukar oftast bara läsa trådarna utan att skriva något i dom. Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Kollade nipå superbowl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Några trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ungefär en sån här tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 *Kissar ner sig* Ni är så roliga. Håhå- jaja. Svårt att få normala svar i en sjuk värld. I'm so alone. Jag slipper käftsmäll iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Den där döda snubben som lever tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag slipper käftsmäll iaf. Ah. Clever. @Aki: Whaddaya mean? Är det en tråd, eller var det ännu en cynisk kommentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ah. Clever. @Aki: Whaddaya mean? Är det en tråd, eller var det ännu en cynisk kommentar? Glömde bort vad tråden hette. Tupac - Lever han? Tupac - Lever han? Tupac - Lever han? Tupac - Lever han? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ah. Clever. @Aki: Whaddaya mean? Är det en tråd, eller var det ännu en cynisk kommentar? Antagligen syftar han på Tupac-tråden. Jag personligen struntar i "Datorhjälpstråden". Sen så finns det ju givetvis en massa "små" topics jag ger blanka fan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Ah. Clever. @Aki: Whaddaya mean? Är det en tråd, eller var det ännu en cynisk kommentar? Tupac-tråden. Edit: Fan vad efter jag är då Redigerad 7 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts