SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 I nuläget har jag väldigt lite information om vad som egentligen har hänt. Håller på och mejlar fram och tillbaka med Hultenius för att försöka reda ut exakt vad som har inträffat. Han hade hackat mitt lösenord, vilket Hultenius tydligen upptäckte snabbt. Men som sagt, när jag får mer information så skriver jag om det. Tråkigt att människor inte kan skilja på "ditt och mitt". Tattarungar. Jovisst. Egentligen så borde jag skydda alla mina användare på mina sidor där jag är admin med ipadress dvs. att bara min ipadress kommer in på dessa användare. Detta försvårar tyvärr mig från att gå in på mina användare från andra ställen. Men man kan ju alltig ha min admin och en moderator. Admin kommer jag bara in på från mitt hem och moderator överallt. Men det är som du säger, synd att folk ska förstöra för andra. Man blir jävligt förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag vet "fasiken" inte ens vad moderator är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag vet "fasiken" inte ens vad moderator är ? En sådan som har varnat dig två gånger........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag vet "fasiken" inte ens vad moderator är ? Din västa mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det behövs åtminstone två stycken moderatorer till. Stackars KalleR é ju helt utbränd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tror inte överhuvudet blir jätte arg om jag skvallrar om detta. Så inget behov av en undersökning. Hur går'e med handboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, en till moderator Tycker nästan aldri någon Moderator är inne mitt på dagen Jag ser dom mest bara på kvällen efter såder 16.00 - 17.00 Men natten är dom Professionella att vakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Behövs fler moderatorer, helt klart. Gärna med lika rubbad sömnrytm som jag så de är uppe när alla spammarna pillar boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vote: en till globalmoderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vote: en till globalmoderator. Då blir det antagligen någon utav forumets mindre rankade moderatorer som blir globala. Det är inte längre så att en medlem blir globalmoderator direkt, om det var så du menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 3, minst två. Sen får ju gärna Azore & co bli globala moderatorer. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Siana, The Dude och okka borde bli moderatorer. SlewME också, för den delen. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej! Varför hatar du oss? Svar ja, det behövs flera moderatorer, men det är ju redan bestämt att Hultan ska fixa det iom nya GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej! Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tycker att Vice. skulle bli mod, i vilket fall i Allmänt-tråden. Då skulle han inte behöva be nån annan mod om hjälp varje gång han ska lägga in en ny intervju i möt Forumiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tycker att Vice. skulle bli mod, i vilket fall i Allmänt-tråden. Då skulle han inte behöva be nån annan mod om hjälp varje gång han ska lägga in en ny intervju i möt Forumiten. Rutten anledning. Däremot är Vice. skötsam annars, så han skulle kunna bli mod av den anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Globala mods -> Admins Mini mods -> globala Sen slänger man in 2 till som bara håller koll på gta delen och det tjaffset. wiie så tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Jag tycker Arman borde bli mod. Venne varför men... nån känsla bara. Eller kanske jag?... jag är pålitlig och är inte så... farlig. . Men om någon jävlas då blir det fan helvetet Redigerad 1 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Rutten anledning. Däremot är Vice. skötsam annars, så han skulle kunna bli mod av den anledningen. Tack Kebaben och Siana. Fast det finns en del duktiga medlemmar som hade passat. Vi får se vem som söker och är mest passande när det är dags. Tar nog ett tag till visserligen. Personligen tror jag att det ev. skulle kunna behövas en mod. till just nu som kan vara inne mer dag tid. Annars är behovet nog inte så stort. Skillnad när GTALS släpps samt. när datumet för det nya GTA spelet till PS3 börjar närma sig. Då bör det förstärkas med två st nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tycker Arman borde bli mod. Venne varför men... nån känsla bara. Eller kanske jag?... jag är pålitlig och är inte så... farlig. . Men om någon jävlas då blir det fan helvetet Tror du tycker det för att Arman är rätt lik Hultenius i sättet. Inne då och då (när Hultenius var aktiv, vill säga), och oftast rätt neutrala poster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts