Arman Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Var finns Mr. Whopee?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ... MisterWhoopee finns inte parkerad någonstanns, Du får leta upp den, Den brukar vara lättast att hitta i Cedar Grove, Och ibland kommer dom fram när man gör Vilgilane Missions eller Fire Fighter Missions... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Märkligt att en medlem som varit medlem så länge som arman frågar om nåt nykomlingar brukar fråga om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Märkligt att en medlem som varit medlem så länge som arman frågar om nåt nykomlingar brukar fråga om... Ja, men det är inte länge sedan han fick gtaIII...Kommer du inte ihåg??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Märkligt att en medlem som varit medlem så länge som arman frågar om nåt nykomlingar brukar fråga om... jag kanske fick en ny dator för tre veckor sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag kanske fick en ny dator för tre veckor sen! Men den här frågan har dykt upp många gånger på forumet, har du missat alla tidigare topicar om glassbilen? Jag trodde du spelat GTA3 länge eftersom du har en GTA3-sajt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts