ZalCiNoWa Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 På vilka sätt kan man spåra ett mobilnummer? Numret finns inte med på hitta.se eller eniro.se men finns det andra sätt att få tar på vem som har ett mobilnummer? Det är ett Comviq kontant vi pratar om och jag undrar om det finns nåt sätt man kan få reda på att det är mitt? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 På vilka sätt kan man spåra ett mobilnummer? Numret finns inte med på hitta.se eller eniro.se men finns det andra sätt att få tar på vem som har ett mobilnummer? Det är ett Comviq kontant vi pratar om och jag undrar om det finns nåt sätt man kan få reda på att det är mitt? Tacksam för svar Ring..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ring..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det går inte eftersom man aldrig lämnar personuppgifter när man tjackar kontantkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 "Det är ett Comviq kontant vi pratar om och jag undrar om det finns nåt sätt man kan få reda på att det är mitt? " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Behöver samma sak(en polare dårå men..), finns det inte något program så man ser vilken mast mobilen befinner sig närmast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det går inte att spåra, inte ens polisen hjälper dig om det inte ligger brott bakom som kan ge fängelse. Fast Telia ska ha en tjänst som kostar 500 kr som spårar nummer, så helt omöjligt är det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det går inte att spåra, inte ens polisen hjälper dig om det inte ligger brott bakom som kan ge fängelse. Fast Telia ska ha en tjänst som kostar 500 kr som spårar nummer, så helt omöjligt är det ju inte. Kan Telia spåra Comviqs nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Kan Telia spåra Comviqs nummer? Läste för snabbt. Nej, det tror jag inte. Fast de andra bolagen lär ha något liknande system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det går inte eftersom man aldrig lämnar personuppgifter när man tjackar kontantkort.. Mitt mobilnummer stog med på hitta.se när jag hade kontantkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Mitt mobilnummer stog med på hitta.se när jag hade kontantkort. Beror på ifall det är registrerat eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts