dangerboy Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Var i en tenacious D period ett tag och låten wonderboy inspirerade mig... dangerboy är respekt och skräckinjagande...och sen är de jävligt roligt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Världens bästa namn!! ockc COOLAST!!1 Pico - är en ö. En ö med gråa moln. Detta har jag kommit fram till via Googles bildsökning. Pico är tydligen också asiatiska flingor, det kinesiska ordet för röv och en maskot på Newgrounds. Har allvarligt funderat på att byta namn till Coleman efter dessa horrida upptäckter, fy fan för internet. Hahahahahaha *pekar på pico* Pico e en rööv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Ett tv program, ngn kille som hette Sikorka men kallades för Sigge.. Hittat lite mer info. *Grät första gången jag läste det, så vackert* -- Det var som om allting blev tyst, den vårdagen i April, när olyckan hände. Fåglarna slutade sjunga. Allis frös till is. Inne i isen gömde hon minnet av Ann. Hon som varit hennes bästa vän. Hon som inte fanns längre. Allis ville inte ha några nya vänner. Ingen annan fick ta Anns plats. Absolut inte Sigge, pojken med de gula plastskorna som hon hamnat bredvid i den nya skolan. Han hette egentligen Sikorka och kom från Polen. - Kalla mig Sigge, Sigge för mig, Sigge för dig. - Jag heter Allis, med is! Sigge var inte riktigt klok! Fast han hade vackra ögon, och en fågel, som han räddat sedan den kraschat mot ett skolfönster. Det var inte för att Allis tyckte om Sigge, som hon gav honom nycklarna till tornrummet på vinden,i hyreshuset, där Allis bodde med mormor och morfar. Det var för fågelns skull. Bara därför. Men när hon väl släppt in Sigge, började det hända saker. Både i huset och o Allis hjärta. -- Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Initialerna helt enkelt. Svårare än så var det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hittat lite mer info. *Grät första gången jag läste det, så vackert* I know the feeling http://radiuz.net/logon.jsp Build your secure wireless community with Radiuz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 I know the feeling http://radiuz.net/logon.jsp Build your secure wireless community with Radiuz! Något säger mig att den där copyrightkoden i botten är modifierad? Copyright © 2003-2005 Radiuz Networks LLC. All rights reserved. (requirements) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det kan även härstamma från urskogsindianerna för många herrans år sedan - de skrek på varandra och dansade. Det lät i stil med; "Okkaa! Okka1! wjabajasdghdsj OKKA!!!". Men somsagt, det är bara spekulationer och är inte grundad på någon fakta. Haha det var nog en till 100 % ickekonversionssanningsriktig( ) historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) M Redigerad 4 februari, 2009 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Världens bästa namn!! ockc COOLAST!!1 Pico - är en ö. En ö med gråa moln. Detta har jag kommit fram till via Googles bildsökning. Pico är tydligen också asiatiska flingor, det kinesiska ordet för röv och en maskot på Newgrounds. Har allvarligt funderat på att byta namn till Coleman efter dessa horrida upptäckter, fy fan för internet. Var typ 11 år gammal då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Det blev helt enkelt kobbe... Redigerad 25 april, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skapade första delen av nicket från mitt förnamn, Staffan och den andra delen är för att jag är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vettefan. de va länge sedan när man hade kass fantasi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag och några kompisar gjorde en klan på wc3 en gång för läääänge sen då bestämde vi oss för att heta Sir.vårt andranamn så det blev Sir.Per Sir.Kurt Sir.Nils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Bubbli kom jag fram till när Curly kallade mig det. Tog ett tag innan jag bytte till det här på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Harkel... Ibland när jag skickade sms till folk så fick jag inte med hela mitt namn. Så jag skrev tex. ”ha det gytt. /Vice”. Jag menade att det skulle uttalas som Vike. Men med bara ett ”c” så uttalas det som ett ”s” Så en dag så träffade jag min tjejkompis så sa hon Tjena Vice! (Vise) Så fortsatte hon kalla mig det och sen har det smittat av sig på folk. Så nu är jag officiellt ”Vice”. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Fick det från min polare trybom, han som heter johan. Han hetta johanzero på humla.com sen döpte jag mig till erikhero.. sen så gjorde jag en nysom hetta the-copy (alltså en kOpiA!)(hihi)(hihi)(hihi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Harkel... Ibland när jag skickade sms till folk så fick jag inte med hela mitt namn. Så jag skrev tex. ”ha det gytt. /Vice”. Jag menade att det skulle uttalas som Vike. Men med bara ett ”c” så uttalas det som ett ”s” Så en dag så träffade jag min tjejkompis så sa hon Tjena Vice! (Vise) Så fortsatte hon kalla mig det och sen har det smittat av sig på folk. Så nu är jag officiellt ”Vice”. Uttalar du det inte "Vajs" ? Som i Vajs Sitty, Vice City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Uttalar du det inte "Vajs" ? Som i Vajs Sitty, Vice City ? Nej. Tankt att utala det som vike men det blev vise i slutandan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Min gamla skärm hette Radius, så det blev RadiuZ. Tricky, isn't it?! Finns en filmcodec som "Radius" har gjort också ;OOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag heter Valle och förr kallade folk mig Valle-Balle i skolan så jag reggade mig här med det namnet, men för nåt år sen böt jag till Valle-Ball eftersom en snubbe sa det till mig, rätt smart faktiskt, ska ge han en medalj sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts