GTApimpfoolife Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Well well, Mitt förra nick, Enbom tog jag för att jag heter det i efternamn, Godfather, Är en hyllning till tidernas bästa film! Jag tycker Enbom var finare. Och den där Indianpojken som avatar. Och den där bilden på den risiga storskogen, och så står det Grand Theft Auto: Kalix under den. Snälla byt tillbaka till det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Tweak - ett snowboardtrick på ett gammalt PS1 spel jag har, Coolboarders 2. Det lät väl rätt tufft tänkte jag, och sen närjag reggade mig här tänkte jag inte precis på vad jag skulle heta, tänkte inte stanna precis Jag tror det finns nån till användare av mig som heter Jacke_555 eller nåt men den glömde jag lösenordet till typ Tur det. Det spelade jag också .. Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vel, kom väl på namnet från Cyper? Vet inte vart jag fick namn Cyper ifrån. Kanske från den tiden då jag hade mycket C6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Först kallade jag mig för gta_alex eller någonting annat kreativitetsbristande. Sedan döpte jag om mig till Corleone. Detta efter maffiafamiljernas maffiafamiljer i tidernas kultfilms-serie, The Godfather. De är mys de rullarna. Sedan tycker jag att det ser rätt "rent" ut och är kul att uttala, eller vad säger ni? Corleone är tuffare än läder för maskalimig. Ohmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har ingen aning varför jag har xstreem... Det var väl på den tiden då jag lirade RuneScape för första gången och ville ha ett coolt namn!... Det var ett par år sedan. Men jag har haft det sen dess! Funderat på att byta till Oggi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag har ingen aning varför jag har xstreem... Det var väl på den tiden då jag lirade RuneScape för första gången och ville ha ett coolt namn!... Det var ett par år sedan. Men jag har haft det sen dess! Funderat på att byta till Oggi! Oggel låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 "I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or, uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing." (The Dude i mitten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 "I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or, uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing." (The Dude i mitten ) Har alltid trott att du har tänkt; Det är jag som är grabben, bäst och snyggast. The Dude passar in bra på mig. Men ack så fel jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Har alltid trott att du har tänkt; Det är jag som är grabben, bäst och snyggast. The Dude passar in bra på mig. Men ack så fel jag hade. Hehe mm, det är taget från den riktigt underbara filmen The Big Lebowski Jag var besatt i den för en tid sen http://www.imdb.com/title/tt0118715/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En dag när jag satt uppe på min mosters vind så hörde jag att plingan hennes döda katt brukade ha på sig ljudligt gav ifrån sig ett "CRICE!". Då förstod jag att jag, för att hedra andarna, måste kalla mig "Crice" online. De bara spökar lite nu för tiden. Gu' vad du är rolig Crice, märkte du att ingen skrattade..? @OT: Fick mitt genom 3 snabba tangentryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Gu' vad du är rolig Crice, märkte du att ingen skrattade..? @OT: Fick mitt genom 3 snabba tangentryck. Jag skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag skrattade Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hehe mm, det är taget från den riktigt underbara filmen The Big Lebowski Jag var besatt i den för en tid sen http://www.imdb.com/title/tt0118715/ Kult-klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Colan för jag gilla cola helt enkelt.. och K för.. det är en "lång" historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Tommy vercetti+ hete Neo_killer när jag spelade CS innan. Så jag plusade ihop det och det blev Tommy Killer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 <låter helt okej> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En dag när jag satt uppe på min mosters vind så hörde jag att plingan hennes döda katt brukade ha på sig ljudligt gav ifrån sig ett "CRICE!". Då förstod jag att jag, för att hedra andarna, måste kalla mig "Crice" online. De bara spökar lite nu för tiden. Jag, ehm, skrattade faktiskt. Lite sådär avancerat hyss, jag kände mig lite småtaskig. Nåväl - okka. Tja, jag var liten. Dåligt uttal. Oskar. okka. Yepp. Tråkigt, dock sant. Inget finskt. Det är en väldigt banal historia, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag, ehm, skrattade faktiskt. Lite sådär avancerat hyss, jag kände mig lite småtaskig. Nåväl - okka. Tja, jag var liten. Dåligt uttal. Oskar. okka. Yepp. Tråkigt, dock sant. Inget finskt. Det är en väldigt banal historia, faktiskt. Det kan även härstamma från urskogsindianerna för många herrans år sedan - de skrek på varandra och dansade. Det lät i stil med; "Okkaa! Okka1! wjabajasdghdsj OKKA!!!". Men somsagt, det är bara spekulationer och är inte grundad på någon fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Gu' vad du är rolig Crice, märkte du att ingen skrattade..? Nej, faktiskt inte. Jag sitter ensam här vid datorn, och hörseln är väl inte all-time high. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tommy vercetti+ hete Neo_killer när jag spelade CS innan. Så jag plusade ihop det och det blev Tommy Killer. Världens bästa namn!! ockc COOLAST!!1 Pico - är en ö. En ö med gråa moln. Detta har jag kommit fram till via Googles bildsökning. Pico är tydligen också asiatiska flingor, det kinesiska ordet för röv och en maskot på Newgrounds. Har allvarligt funderat på att byta namn till Coleman efter dessa horrida upptäckter, fy fan för internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts