rabarben Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ja.. Hur kom ni fram till att heta just vad ni heter och vad betyder det? Själv fick jag namnet rabarben när jag skulle bli medlem på dekrim. Jag var tvungen att hitta på något ovanligt eftersom alla andra namn var upptagna. Så tänkte jag på någon frukt. Först blev det äpple fast det hette nån redan () sedan blev det rabarben. Nu är ju en rabarb ingen frukt men.. ja det var så jag kom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag kom på mitt nick från Chucky The killerdoll och sen dess har jag använt det mer inom spelning (css bf2 mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag gillar katter, men mitt gamla nick GTA_GALEN fick jag för detta är ett GTA-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 GTApimpfoolife. Hmm GTA för att deta är ett GTA forum. Pimp för att jag har en hel del brudar, nej men. Fool är kasnke för att jag är lite tokig, vad vet jag? Life, ja man lever bara en gång. Som ni ser så är det massvis med kreativitet i mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det blev kebab, för jag gillar kebab. Men jag är grymt missnöjd med mitt namn, har förgäves försökt byta till Ante. det verkar inte gå igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det slog helt enkelt slint i skallen på mig. Jag nickar igentligen eXotic överallt. Och så tog jag ett gammalt namn när jag skulle regga mig här >.<, har skrivit till Hultan men han är ju inte online så ofta nu, han har ju viktigare saker att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 En dag när jag satt uppe på min mosters vind så hörde jag att plingan hennes döda katt brukade ha på sig ljudligt gav ifrån sig ett "CRICE!". Då förstod jag att jag, för att hedra andarna, måste kalla mig "Crice" online. De bara spökar lite nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hmm. Skrev bara nått! Jag har dok pm:at hultan i ca 6månader om namnbyte. OMG!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag ville snygga till mitt namn med ett Z som inte ändrar uttalet... det blir ju snyggt naärman skriver det också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Well, först Flugfarfar. Min brorsa tyckte att jag skulle kalla mig "Fulfarfar", och sen när mina kompisar hörde det, så hörde de fel. Så det blev Flugfarfar. Rocket_Skater är taget ur tomma luften. Siana kommer från Neverwinter Nights. Jag slumpade ett namn, och det blev "Eranduil Siana". Brukar använda "Eranduil" till RPG- spel, men av någon anledning valde jag "Siana" här istället. Och det blev ju fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 IRL namn.. Eller ja smeknamn men alla utom familjen kallar mig för gizmo :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Stellan *Bort med AN* Stell > Rimmar med något så ruskigt som Hell (!!) w00t! StellHell. Är han tokig? Nein! Nu mera är det nick överallt. Alla spel, RL, brukar presentera mig med StellHell på krogen med bara för det är så jävla snyggt. Dock känns det lite lame när familjen kallar mig StellHell aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Ett tv program, ngn kille som hette Sikorka men kallades för Sigge.. Men Sikorka är ett helt vanligt namn i Polen.. Skit kewl på online spel, (har hänt på Wow, R.O.S.E, Everquest2, Counter-Strike WarRock, Bf2, Cod2.. och säkert många mer..) finns alltid någon jäkel som frågar "Sikorka?, are u from poland?" typ.. Sedan är det många som gillar att lägga till ett "d" efter mitt namn.. kewl det med.. Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Nor är de tre första bokstäverna i mitt efternamn. Adde kallas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Min gamla skärm hette Radius, så det blev RadiuZ. Tricky, isn't it?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jag gillar fouglarr så jag tog bara nån fågel -Hawk- <--- OMG det såg för dött ut.... Jag gillar natten också så det blev *PLING* -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Well well, Mitt förra nick, Enbom tog jag för att jag heter det i efternamn, Godfather, Är en hyllning till tidernas bästa film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 (redigerad) Kom på det för typ ett år sedan...satt och spelade det där spelet som man typ e en brick och studsar en boll för att brickor högre upp ska försvinna. (återkommer med namn om jag hittar) sen när jag skulle skriva på Highscore listan så satt jag och tröck in bokstäver bara, dvs. i en ordning som kunde uttalas . Många tar fel och tror att det ska va Quad (som i fyrhjuling) men det har alltså INGET med det att göra ^^ . hoppas ni fattar. w00t!!! kom på att spelet hette DX balls ^^ Redigerad 8 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Kom på det för typ ett år sedan...satt och spelade det där spelet som man typ e en brick och studsar en boll för att brickor högre upp ska försvinna. (återkommer med namn om jag hittar) sen när jag skulle skriva på Highscore listan så satt jag och tröck in bokstäver bara, dvs. i en ordning som kunde uttalas . Många tar fel och tror att det ska va Quad (som i fyrhjuling) men det har alltså INGET med det att göra ^^ . hoppas ni fattar. Får mig bara att tänka på Quake III Arena. Quad-damage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Tweak - ett snowboardtrick på ett gammalt PS1 spel jag har, Coolboarders 2. Det lät väl rätt tufft tänkte jag, och sen närjag reggade mig här tänkte jag inte precis på vad jag skulle heta, tänkte inte stanna precis Jag tror det finns nån till användare av mig som heter Jacke_555 eller nåt men den glömde jag lösenordet till typ Tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts