eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hittar du något mer av intresse facit tex? =P Haha, nej jag har varit och tränat och kom nyss hem. Ska se om jag kan fixa fram någon text eller något sånt, vet ni föresten vilket prov som kommer härnäst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha, nej jag har varit och tränat och kom nyss hem. Ska se om jag kan fixa fram någon text eller något sånt, vet ni föresten vilket prov som kommer härnäst ? Svenska muntligt tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Svenska muntligt tror jag? Ok, får se vad jag kan göra, om jag ens kan göra det. Ni får vänta med spänning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ok, får se vad jag kan göra, om jag ens kan göra det. Ni får vänta med spänning ^^ Den delen tror jag är rätt lätt, man kommer få sitta i grupper och diskutera om liknande ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Den delen tror jag är rätt lätt, man kommer få sitta i grupper och diskutera om liknande ämnen. Jaha, men det behöver man inga svar och frågor till, bara att säga vad man tycker och tänker. Sånt har jag lätt för, bara att gapa och skrika litegrann så blir de andra tysta så man får prata ifred ^^, Haha Redigerad 9 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Sånt har jag lätt för, bara att gapa och skrika litegrann så blir de andra tysta så man får prata ifred ^^, Haha Wõrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Några nior på min skola hackade in sig i skolans nätverk och kopierade ut alla nationella prov .. så man kan få tag i alla svar på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Svenska muntligt tror jag? Det har vi redan gjort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Det har vi redan gjort =) Alla nior gör det vid samma tillfälle. Måste varit en förberedelse du gjort. (Såvida du inte leker rolig, och går på gymnasiet, vill säga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Alla nior gör det vid samma tillfälle. Måste varit en förberedelse du gjort. (Såvida du inte leker rolig, och går på gymnasiet, vill säga). Inte den muntliga biten då det är lite svårare att fuska på den biten och eftersom det dessutom görs i små grupper kommer ju dom som va först ha väldigt lång tid att berätta för sista gruppen hur det gick till, så det spelar ingen roll om nån gör det vid annat tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Alla nior gör det vid samma tillfälle. Måste varit en förberedelse du gjort. (Såvida du inte leker rolig, och går på gymnasiet, vill säga). Det muntliga är inte väl inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Alla nior gör det vid samma tillfälle. Måste varit en förberedelse du gjort. (Såvida du inte leker rolig, och går på gymnasiet, vill säga). Som sagt, de muntliga väljer lärarna när de ska genomföras. De skriftliga är vid samma tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Från nordiska.se: Delprov B, det muntliga provet, utgörs av en cd. Den skickas ut till skolorna under v. 42 tillsammans med provets gröna anvisningshäfte. Delprov B kan påbörjas så snart detta material nått skolorna. Det övriga provmaterialet skickas ut under v. 2 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Går inte i nian, men jag tycker att nationella proven är så "över reklamerade".. Finns inte många lärare som använder dom proven för att sänka någon, snarare tvärtom. Hade IG i nationella i matten, fick ändå G i betyget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Går inte i nian, men jag tycker att nationella proven är så "över reklamerade".. Finns inte många lärare som använder dom proven för att sänka någon, snarare tvärtom. Hade IG i nationella i matten, fick ändå G i betyget... Nej, men det är ju som sagt en riktigt stor chans att höja sina betyg. Därför är det spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Det är inte nån muntlig del?! Inte för vår del iallafall :S Edit: Isåfall har vi haft det . Redigerad 10 februari, 2006 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Några nior på min skola hackade in sig i skolans nätverk och kopierade ut alla nationella prov .. så man kan få tag i alla svar på msn Svaren..? Svaren skickade man väl in till Skol-någoting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Oj? Överbevisad tre gånger. Okej, jag ger mig. Vi ska ha vårt muntliga prov efter sportlovet. Däremot pratade jag med min lärare, och han sa att det skriftliga var 160 minuter i hela landet och inte 180. När jag sa att ni sagt det sa han: "Så bra att internet ljuger ibland då.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Oj? Överbevisad tre gånger. Okej, jag ger mig. Vi ska ha vårt muntliga prov efter sportlovet. Däremot pratade jag med min lärare, och han sa att det skriftliga var 160 minuter i hela landet och inte 180. När jag sa att ni sagt det sa han: "Så bra att internet ljuger ibland då.". "En kille på GTASajten sa att det var 180 minuter, är det sant?? :'( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 "En kille på GTASajten sa att det var 180 minuter, är det sant?? :'( " Ho- hum, något åt den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts