eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 sovde Jag hoppas inte du använde det ordet i din uppsats ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag hoppas inte du använde det ordet i din uppsats ^^ Aja, stavning och dialekter ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Renskrev ni också? Det var vi tvunga att göra. 5 sidor om Ny i Xköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 9 februari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Renskrev ni också? Det var vi tvunga att göra. 5 sidor om Ny i Xköping. Om vi inte hann så behövde vi inte. BAra våran lärare kunde läsa det så var det okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag valde vändpunkt och skrev om en nervös och opopulär kille som skulle uppträda inför skolan (trummor). Blev typ 5 sidor renskrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 8 sidor på "Livsviktigt!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev "Livsviktigt", krönika på fyra sidor. Ville inte skriva mer, då jag tycker det bara blir utdraget och "Jag- vill- ha- MVG"- stil. (Inga insinuationer what so ever...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Varför tog alla livsviktigt? Jag tycker att Vändpunkt verkade lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Varför tog alla livsviktigt? Jag tycker att Vändpunkt verkade lättast. Alla i min paralellklass tog livsviktigt. Tycker den var lättast, därefter vändpunkt. Jag kom inte på någon bra vändpunkt att skriva om. En i min klass skrev 10 renskrivna sidor om en vändpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Äh, orka renskriva när man skriver så fint som jag. Gjorde några stödord istället bara för att det skulle se lite fint ut på "kladdpappret". Blev lite knepigt när man skrev liiite fel, hade inget sudd så det blev till att slicka på fingret och gnugga bort skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Om vi inte hade behövt renskriva skiten skulle jag ha lätt hunnit med mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tog livsviktigt, det blev 4 och 1 tiondel sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag skrev vändpunkt, någ ganska ensam här om att skriva den, fyfan vad onödigt jag tycker det är med NP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag skrev vändpunkt, någ ganska ensam här om att skriva den, fyfan vad onödigt jag tycker det är med NP Jag skrev också om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag skrev också om det. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 1. Livsviktigt 2. Vändpunkt 3. Ny i X-Köping 4. Ensam är inte alltid stark Tror det ser ut ungefär sådär, vanligast tagna ämnet på första plats, minst tagna på fjärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vad kunde man skriva på Livsviktigt? Själv kunde jag säkert bara få ihop ca en sida om den, men på vändpunkt, där man kunde skriva en berättelse, kunde man ju skriva hur mycket som helst, bara att låta fantasin flöda. På de andra ämnena måste ju allt låta bra och stämma. Frukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Vad kunde man skriva på Livsviktigt? Själv kunde jag säkert bara få ihop ca en sida om den, men på vändpunkt, där man kunde skriva en berättelse, kunde man ju skriva hur mycket som helst, bara att låta fantasin flöda. På de andra ämnena måste ju allt låta bra och stämma. Frukt! Nej nej, jag tog Ensam är inte stark. Jag skrev en påhittad historia om fem personer som campade vid en sjö, en bröt foten och så var alla tvungna att samarbeta för att han skulle klara sig och sådant där larv. Min lärare sa "Ljug så mycket ni bara kan på vilken kategori ni nu väljer" Alltså menade hon att vi fick hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nej nej, jag tog Ensam är inte stark. Jag skrev en påhittad historia om fem personer som campade vid en sjö, en bröt foten och så var alla tvungna att samarbeta för att han skulle klara sig och sådant där larv. Min lärare sa "Ljug så mycket ni bara kan på vilken kategori ni nu väljer" Alltså menade hon att vi fick hitta på. Hittar du något mer av intresse facit tex? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts