Patrik Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ska man skriva en sorts berättelse/novell eller helt enkelt beskriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Ska man skriva en sorts berättelse/novell eller helt enkelt beskriva det? Det är olika. Det står i den ämnes beskrivningen hur det ska vara på föregående sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Dom 4 alternativ som skrevs ska du bara skriva kring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Det är olika. Det står i den ämnes beskrivningen hur det ska vara på föregående sida. Okej, vad är bäst att ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Dom 4 alternativ som skrevs ska du bara skriva kring. Ett av dem bara.... "OM" det är sant så ska jag ta Livsviktigt eller Ensam är inte stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Det var ju ganska lätt^^ lite jobbigt att sitta och vänta när man var klar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hade med mig en kexchoklad och en Jolt. Vet inte hur det skulle vara utan men det hjälpte iallafall.. Skrev 3 sidor om musik (viktigt för mig). Ganska stolt faktiskt. Hade det varit en vanlig svenskalektion hade jag kanske skrivit 1 max 1½ sida tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 6 sidor om Livsviktigt! Det jobbigaste var att komma på vad jag skulle skriva om, men sen flöt det på väl. Tog ca 3,5 timme. Hade med mig en KitKat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 2½ sida om TV-spel IG! IG! IG! IG! IG! IG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag skrev 6 sidor om "Livsviktigt!". Satt väl från 8 till ca halv 11 och då han jag skriva ner allt samt renskriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev bara 4 sidor om Liviktigt, men vad ska man göra? Prov klockan 8.10 på morgonen, kan nog inte förvänta mig så mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 11 sidor om en kille som fick tandställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev fyra sidor om vändpunkt eller va det nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag författade en berättelse, eller dikt kanske man snarare ska säga, som beskrev min svårighet med att finna vad som ligger av vikt i livet. I slutet av dikten framgick dock det att jag anser att frihet har betydande för ett gott liv. Fan vad jag är nöjd med mitt arbete trots att det inte upptar mer än sex sidor vars radovstånd är maximala. Är ni nöjda med era prestationer, då? Banan och Kamel på äventyr FFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag är fortfarande sjuk, dock sista dagen. Men dom i min klass sa att det var som en vanlig lektion och att alla satt och snackade allmänt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 1 sida, men det viktiga är ju inte hur mycket man skriver utan "innehållet" det är det som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ni får gära skriva om ni hittar mer saker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 4 sidor om Livsviktigt. Det var enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Ni får gära skriva om ni hittar mer saker =) Jag ska se om jag kan få tag på mattematiken ikväll eller imornkväll, eller någon gång. Jag skrev 5½ sida om folk osm var ute och campade och en som bröt foten. Ensam är inte stark ! Jag har så dålig fantasi så det tog ungefär två timmar att knopa ihop den, och 40 minuter att renskriva skiten, för jag skriver så fult ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Skrev 4 sidor om "Ny i X-Köping". Gjorde det på ca 30 minuter, sovde ett tag till klockan 11 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts