Explosiv Anka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde det idag, ganska lätt. Men som sagt vad ska man skriva uppsatsen om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ja jag skrev också så och att hon blev nog intresserad av filmen när hon hade läst boken Jag skrev typ att hon skrev om filmen för att hon har läst boken, för att det var lättare att förstå filmen om man har läst boken, så hon skrev om båda för att för att få oss att föstå, nått i den stilen... Jävlar vad jag kommer få IG...kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde det idag, ganska lätt. Men som sagt vad ska man skriva uppsatsen om? Det får vi veta på torsdag morgon. Det blir väl skriva en tidningsartikel, brev eller novell. Nåt sånt skulle jag tro. Jävlar vad jag kommer få IG...kanske... Många uppgifter finns det inget rätt och fel på. Det var vad du själv tyckte och det viktiga var att argumentera det bra som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Det får vi veta på torsdag morgon. Det blir väl skriva en tidningsartikel, brev eller novell. Nåt sånt skulle jag tro. Många uppgifter finns det inget rätt och fel på. Det var vad du själv tyckte och det viktiga var att argumentera det bra som möjligt Ja det vet jag, men tänkte om nån luskat luska fram det =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ja det vet jag, men tänkte om nån luskat luska fram det =P Jag hittade några torrenter idag på zepiratebay men det var om läsförståelsen så det kanske kommer ut snart vilka ämnen som finns att skriva om. Hoppas jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag skulle ha gort det idag, men e sjuk, men kommer väll att göra det imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag skulle ha gort det idag, men e sjuk, men kommer väll att göra det imorrn Va? Får dom som var sjuka en andra chans? Jag trodde att man bara fick göra det idag. Men isåfall kan du ju passa på att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Somnade på bussen, och missade en halvtimme. Så det var ingen mening att jag skulle göra det, ska göra det i maj istället. Däremot är det 160 minuter nu på torsdag. Ska köpa Joltcola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag har missat tre stycken natinonella prov för att jag har varit sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag hittade några torrenter idag på zepiratebay men det var om läsförståelsen så det kanske kommer ut snart vilka ämnen som finns att skriva om. Hoppas jag iaf. Posta gärna om du hittar något av intresse =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde det idag, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde det idag. Hoppas det blir G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde det idag. Hoppas det blir G För att få G skulle man ha svarat på alla nivå 1 uppgifter och en tredjedel av nivå 2 uppgifterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag gjorde idag Jag gjorde idag w00t w00t w00t ehm jaja, fattade inte riktigt Dossy texten tyckte den var lite klurig sen fatta jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag har inte gjort det, är på prao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 För att få G skulle man ha svarat på alla nivå 1 uppgifter och en tredjedel av nivå 2 uppgifterna Säker? Isåfall fett soft Sen ska man ju skriva sin grej på torsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Har inte gjort det, är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag har missat tre stycken natinonella prov för att jag har varit sjuk. Hur fan går det till? Alla gör väl dom samtidigt? Och det första var idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Min lärare sa att temat var under ytan det var därför det stod det päå häftet. Crille: Jag tog "vem tänder stjärnorna" Konstigt... när min kompis frågade om "vem tänder stjärnorna" var en dikt så sa hon Nej! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag gjorde idag och ska göra ett annat på torsdag. Svenska är lätt men inte matematik Vi gjorde det också idag, men vi ska göra ett annat på torsdag också... håller med dig matematik är jävligt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts