.:Gurkan:. Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Undrar vilka som har gjort det första Svenska Nationella Provet idag. Läraren sa att alla i sverige skulle göra det samtidigt, så, jag undrar om det stämmer? Vilka har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag har gjort det idag. Men är det någon som vet vilka ämnen man får välja på att skriva om på torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Jag gjorde det idag och det var enkelt som fan. Vi hade läst igenom hela häftet i fredags. Men dossy texten var lite klurig (går i nian) Redigerad 7 februari, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag går inte i Nian men våra niorska göra nåt nationellt prov på torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag går inte i Nian men våra niorska göra nåt nationellt prov på torsdag... Jag gjorde idag och ska göra ett annat på torsdag. Svenska är lätt men inte matematik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag går inte i Nian men våra niorska göra nåt nationellt prov på torsdag... Ja men det är del C . Del A var idag klockan 9.00. På del C ska man skriva en uppsats. Och den blir nog jobbigare för man måste skriva som ett djur då. Temat är: Under ytan. För oss nior iallafall men jag vet inte hur det är för de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Varför var det inga frågor på Dogboy texten? Under ytan hette ju text häftet Redigerad 7 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Varför var det inga frågor på Dogboy texten? Nix... konstigt var det inte det... jag som hade läst den boken innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nix... konstigt var det inte det... jag som hade läst den boken innan Me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ja men det är del C . Del A var idag klockan 9.00. På del C ska man skriva en uppsats. Och den blir nog jobbigare för man måste skriva som ett djur då. Temat är: Under ytan. För oss nior iallafall men jag vet inte hur det är för de andra Temat är väll endå utanförskap och gemenskap eller nått sånt skit? Under ytan var ju bara namnet på häftet som gurkan skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Vad svarade ni på frågan om vilken dikt som passade ihop med "dossy"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Temat är väll endå utanförskap och gemenskap eller nått sånt skit? Under ytan var ju bara namnet på häftet som gurkan skrev... Min lärare sa att temat var under ytan det var därför det stod det päå häftet. Crille: Jag tog "vem tänder stjärnorna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Min lärare sa att temat var under ytan det var därför det stod det päå häftet. Crille: Jag tog "vem tänder stjärnorna" Ok jag tog nån jävla rädda barnen text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Gjorde det idag, gick väl sådär ...uppsatts på torsdag = längtar tills det e dags för matte Redigerad 7 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ja jag gjorde det idag kl 8:30till 9:50, det var lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Min lärare sa att temat var under ytan det var därför det stod det päå häftet. Crille: Jag tog "vem tänder stjärnorna" Men då måste din lärare ha fel Provet i svenska och svenska som andraspråk för årskurs 9 har utanförskap och gemenskap som tema. Uppsala universitet Redigerad 7 februari, 2006 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde idag, var enkelt som fan. Hade bara ett problem tror jag, varför den där hade skrivit både om filmen och boken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Gjorde idag, var enkelt som fan. Hade bara ett problem tror jag, varför den där hade skrivit både om filmen och boken? Hon ville väll berätta om skillnaden mellan boken och filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hon ville väll berätta om skillnaden mellan boken och filmen? Ja, det var ungefär det jag skrev, var bara lite fundersam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hon ville väll berätta om skillnaden mellan boken och filmen? Ja jag skrev också så och att hon blev nog intresserad av filmen när hon hade läst boken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts