kire21 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag undrar några grejer i mta-sa. Vad händer om man fuskar? Kan man ha ett moddat sa? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag undrar några grejer i mta-sa. Vad händer om man fuskar? Kan man ha ett moddat sa? Jag vet inte vad som händer om man fuskar. Jag har ett moddat SA och jag kan spela MTA men jag kan inte spela på alla servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Okej tack Tux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag undrar några grejer i mta-sa. Vad händer om man fuskar? Kan man ha ett moddat sa? Tacksam för svar. Kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts