DuZ0r Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Har installerat MTA i samma mapp som spelet är installerat men står bara: Det här programmet kunde inte startat eftersom MSVCR71.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet, har installerat om flera gånger nån som vet hur jag får till det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Prova att installera om San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Tänkte fråga om nån vet vad det är för del om det står "could not start MTA try to restart..." jag har installerat om GTA SA också för att få verision 1.0 men det verkar ändå blir verision 1.1, nån som vet hur man ser vilken verision de e? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Man ser det nere i högra hörnet om man har 1.01. Om man har 1.0 så visas inget versionnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Har installerat MTA i samma mapp som spelet är installerat men står bara: Det här programmet kunde inte startat eftersom MSVCR71.dll inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet, har installerat om flera gånger nån som vet hur jag får till det ? Jag har inte installerat mta i gta-mappen, men det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts