FoxtroT Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nej varför skulle han vara det!? ----- Gött, ska tanka dom när jag installerar sa igen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 ----- Gött, ska tanka dom när jag installerar sa igen:) Inget äkta GTA fan som inte har SA installerat Har nog funderat på att tanka vapnen, men det är men det fattas ett Jag och ett R åp orka Jävla synd att Grim blev bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Inget äkta GTA fan som inte har SA installerat Har nog funderat på att tanka vapnen, men det är men det fattas ett Jag och ett R åp orka Jävla synd att Grim blev bannad Har formaterat precis Japp, de va synd, men han finns ju på andra forum som jag är regad på, så jag behöver inte sörja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Han har varit på på gränsen till ban i över att halvår innan det. Ok, vet att detta skrevs för ett tag sen, men jag kom att tänka på en sak. Kan detta vara vad som hände: Grim är rolig och duktig på att göra moddar. Han har lite "vass" humor ibland, men de är rolig. Tydligen så har han "varit på gränsen i ett halvår" och du ville bli av med honom, så du provoserade honom genom att skicka den där bilden med kebabsåsen eller vad det nu var i hopp om att han skulle bli arg och svara drygt så att du kunde banna honom? Får jag medalj nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ok, vet att detta skrevs för ett tag sen, men jag kom att tänka på en sak. Kan detta vara vad som hände: Grim är rolig och duktig på att göra moddar. Han har lite "vass" humor ibland, men de är rolig. Tydligen så har han "varit på gränsen i ett halvår" och du ville bli av med honom, så du provoserade honom genom att skicka den där bilden med kebabsåsen eller vad det nu var i hopp om att han skulle bli arg och svara drygt så att du kunde banna honom? Får jag medalj nu? Det lär du få. Så duktig du har varit! -- Kommer han släppa ett till pack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det lär du få. Så duktig du har varit! -- Kommer han släppa ett till pack? Han håller ju på med Pack III nu ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Han håller ju på med Pack III nu ju! Jaa de vet jag ju postade liksom i den tråden Men jag menar ett till efter detta? Redigerad 3 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Jaa de vet jag ju postade liksom i den tråden Men jag menar ett till efter detta? Det kan du väl fråga honom på modarkivet där han kan svara dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 StellHell?? Inget svar ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 StellHell?? Inget svar ännu? Hm. Antingen så har han inte sett att du har skrivit något, eller så skiter han i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Antagligen. Han vill väll inte erkänna att jag kom på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hm om jag har mod här skulle jag låsa den, eftersom trådskaparen är bannad och det är endast en massa spam här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Stellhell gjorde ju iof rätt när han bannade honom , men han skulle inte ha sagt nåt om hans mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Stellhell gjorde ju iof rätt när han bannade honom , men han skulle inte ha sagt nåt om hans mamma. Vafan, om man slår på någon kan man ju inte förvänta sig att den personen ska ligga still och ta emot utan att göra något tillbaka. Det vbar någon moderator som skrev att man inte kan få immunitet bara för att man kan lajja i något 3d-program, men man borde fan inte få någon jävla immuntitet bara för att man är moderator! Stellhell förtjänar varning som fan för personangrepp. Det sista stycket var inte riktat mot någon förutom stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 W0rd Hittat lite från andra sidor av GR!M En updaterad mp5:a K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 W0rd Hittat lite från andra sidor av GR!M En updaterad mp5:a K Han är ju underbar på att skapa vapen.. Synd att Gtasajten har förlorat honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Han är ju underbar på att skapa vapen.. Synd att Gtasajten har förlorat honom... Mm, fast har vi verkligen det? btw: snygg MP5 Redigerad 1 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hittade ett nytt vapen av honnom på Modarkivet http://img431.imageshack.us/img431/3449/m870tw2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Hittade ett nytt vapen av honnom på Modarkivet *En stor bild med hagel på* Oh herregud. Ja är inte innne så mycket för hagel brakare men den där M870 så snyggt ut.. Är detta vapen för Gta Sa?? Redigerad 6 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja det tro jag, han moddar väl bara gta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts