GRIM(back Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Thx^^ Här e en liiten updatering på DEs mer skrapade kanter o lite sånt... håller på med Mp5-k och M-14 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag blir helt galen på dina vapen. Gah. Älskar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fina grejer det här...Det jag gillar mest är att den nya ljuddämpade pistol faktiskt är så där enkel och fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Lägger upp åt Grim... Tydligen det sista han tänker lägga upp, eftersom han är bannad. Grim: Sista jag kan visa pga stellhell blame him Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Lägger upp åt Grim... Tydligen det sista han tänker lägga upp, eftersom han är bannad. Grim: Sista jag kan visa pga stellhell blame him Varför e han bannad och hur kan du lägga upp hans vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Han är bannad för att han har fått 5/5 varningar och jag kan visa hans vapen för att han har bett mig om det. Är det emot forumsreglerna? Han hälsar iaf att man kan följa modden här ist: http://www.ascendence.net/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Han har väll inte gjort något!! Jag hatar de här J*vla moderatorerna/adminsen som alltid ska banna de få bra moddarna vi har på forumet. Är jag nästa? Redigerad 11 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ännu en gång Grim, Über snyggt! Att du inte gör dig ett eget spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Han har väll inte gjort något!! Jag hattar de här J*vla moderatorerna/adminsen som alltid ska banna de få bra moddarna vi har på forumet. Är jag nästa? Så sant så sant...någon som vet vad han har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Ännu en gång Grim, Über snyggt! Att du inte gör dig ett eget spel Skrev han inte i någon tråd att han gjorde vapen till något spel som var baserat på H-L 2 (source) motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Han har väll inte gjort något!! Jag hattar de här J*vla moderatorerna/adminsen som alltid ska banna de få bra moddarna vi har på forumet. Är jag nästa? Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om man har 5 varningar så förtjänar man att bli avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om man har 5 varningar så förtjänar man att bli avstängd. Äääh käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Om man har 5 varningar så förtjänar man att bli avstängd. Men? varför är han bannad han har väll inte varit stygg nån gång? elr jo, en gång mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Bara för att man gör bra 3d modeller kan man inte bli behandlad som någon kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Äääh käft Tagga ner, fröken PMS. oscarw och knattarna: Tycker ni på allvar att Grim ska få immunitet mot reglerna bara för att han kan lajja i 3D-program? Om man har en otrevlig attityd mot allt (vilket han hade) men råkar vara duktig på något betyder inte det att man står över alla andra. Så jävla löjligt... bra att Jesper har vettet kvar. Låter tråden vara kvar för vidare diskussion om hans vapen, om ni vill klaga på att han blev bannad (och försök göra det på en högre nivå isf.), ta det via pm. Redigerad 11 mars, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marge Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Kollade igenom han senaste topics Det började med att StellHell skrev taskiga grejejr om grim personangrepp och sånt, typ la upp en bild där det stod mmm grims mamma i kebab sås o sånt. sen skrev grim typ något om hans haka att det såg ut som en rumpa så stellhell bannade honnom, Stellhell borde tåla lite sj tycker man, mesig moderator som inte tål sin egen medicin Redigerad 11 mars, 2006 av Marge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Kan hålla med om att Grimn hadde andledning att bannas men nu mot Grim(back var det ju bara onödigt. Tror fan att jag ska sticka också. Lägga upp min mod på en riktig GTA sida i stället. Tycker att stellhell ska unbanna GRIM, för i bland får man tänka på mer än sig själv. Det skulle ju vara kul om GTA sajten (GTA mods) i alla fall kunde producera 5% av vad alla andra sidor gör... Nu har jag fasnat med repeat knappen på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) No offense grim men asso "Vilket liv..." ska jag säga som spelar world of warcraft hoho. Redigerad 11 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skyline93 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Men Grim kan du inte lägga ut några vapen innan du lägger ut Hela packet PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts