GRIM(back Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nå.. hur känns de att va halv-kändis GRIM? EDIT: ser riktigt najs ut Rätt ok faktist (Vinkar som en president) Thx btw^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tänker du ha med nåt häftit skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tänker du ha med nåt häftit skin? Jag vet inte ifall du blundade på ingame bilderna med där har jag ett denna gång ett lite mer gangster ghetto skin efter som SA trotsakkt mesta dels utspelar dig i ghettot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Jäklar postade en bild här för jag trodde jag var inne på sketchup-tråden men nu e den flyttad. Redigerad 17 februari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Mac-10 Ingram färdig! http://img530.imageshack.us/img530/1013/mac104dx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 M16 klar vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 M16 klar vad tycks? Riktigt fin. Gillar den där tejpen du har på några av dina vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Jag är chokad... Vapnena är så JEFFLA NICE Har aldrig sett liknande! GRIM ownZ on WeaponZ!!!! Blir bättre och bättre för varje gång! Redigerad 18 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Lika fina som alltid , du borde prova att göra vapen till flera spel än gta där man kan betrakta vapnet mer men fortsätt gärna på gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Asså... jag tror du (grim) har skrivit fel i INSTALLATION filen som finns i Vol2... det står att man ska öppna player men man ska ju öppna gta3?... vapnen finns inte i player.img... EDIT: asså fan va störigt... nu ska jag spendera 30 minuter för att replaca alla jävla filer... LÖNT.... du kunde ju gjort en färdig GTA3.img fil.... Redigerad 20 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Asså... jag tror du (grim) har skrivit fel i INSTALLATION filen som finns i Vol2... det står att man ska öppna player men man ska ju öppna gta3?... vapnen finns inte i player.img... EDIT: asså fan va störigt... nu ska jag spendera 30 minuter för att replaca alla jävla filer... LÖNT.... du kunde ju gjort en färdig GTA3.img fil.... Oj, fan ska slå min beta testare Nej hela img väger ca 1 gb och mitt pack väger ca 5 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Liten test på hur final bilden ska se ut... http://img311.imageshack.us/img311/6952/gwrt0os.jpg Och en ingame med Mac-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fan va snyggt!! Du gör fan dom bästa vapnena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Nu blir jag lycklig. Usp45 Desert Eagle M16 Steyr aug M14 Barret M82A1 M60 Wiee. Snyggt gjort Grim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
:TPTE: Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Du GRIM as SNYGAG vapen!!! En sak jag undrar över bara... T.ex din usp, om man gämför med den vanliga pistolen som finns i spelet hur stor är skillnaden i pollys? Alltså jag menar är dina vapen jätte mycket mer pollys än dom som är orginal? Kan vara bra att veta för om dom är större än orginalen lär inte min dator palla dom xD Du skulle ju kunna göra en unigefärlöig lista på hur stor skillnaden blir, eller? annars du är nog den ende person jag sett som gör så bra vapen! Rockstar skulle ju kunna anställa dig till nästa spel om dom gör något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Du GRIM as SNYGAG vapen!!! En sak jag undrar över bara... T.ex din usp, om man gämför med den vanliga pistolen som finns i spelet hur stor är skillnaden i pollys? Alltså jag menar är dina vapen jätte mycket mer pollys än dom som är orginal? Kan vara bra att veta för om dom är större än orginalen lär inte min dator palla dom xD Du skulle ju kunna göra en unigefärlöig lista på hur stor skillnaden blir, eller? annars du är nog den ende person jag sett som gör så bra vapen! Rockstar skulle ju kunna anställa dig till nästa spel om dom gör något Thx Det är en viss skillnad SAs original vapen e på ca 100 polys min usp e på 800 polys. men sa klarar det Lätt laggfritt, dom flästa bil och motorcykel moddar är ju minst på 80000 polys så mina vapen e ingenting för din dator kan jag tro... testa mina andra volumes och se sj Redigerad 21 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
:TPTE: Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ok!!! Sak självklart testa ALLA dina volymer och plocka vapnen som jag gillar bäst och använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ok!!! Sak självklart testa ALLA dina volymer och plocka vapnen som jag gillar bäst och använda Okok^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Offtopic men GRIM fyller år idag (:!!! . Happy birth day... WEAPON MAKER... Happy birthday... WEAPON MAAakker... Happy birthday dear weapon taker... HHaaaappppyyyy.... birthday......GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Du grim... du kan inte göra dom så bra... du är övermänsklig och jag bara äällllssskkaarr dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts