GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Startar nu på VolIII Här e dom första vapnen jag gjort hitils Hk Usp.45 ACP http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1138096025.jpg Och SD version och en screenshot Saker ni komemr se inom kort e Mac-10 ,45 ACP som e 90% färdig tillsammans med Desert eagle 50AE Gold som e 85% färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 NICE! , kan du inte byta ut ALLA vapen denna gång, (om det e några du inte orkar gö men kanske har gjort innan så kanske de kunde va me då.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Thx jo ska föröska göra replacement för varje slot men undantag för vissa miscs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Ser väldigt fint ut Redigerad 7 februari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Startar nu på VolIII Här e dom första vapnen jag gjort hitils Hk Usp.45 ACP http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1138096025.jpg Och SD version och en screenshot Saker ni komemr se inom kort e Mac-10 ,45 ACP som e 90% färdig tillsammans med Desert eagle 50AE Gold som e 85% färdig Dom e snygga på vanliga bilder men ännu snyggare i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dom e snygga på vanliga bilder men ännu snyggare i spelet Thx, sj tycker jag tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Thx jo ska föröska göra replacement för varje slot men undantag för vissa miscs Kommer du att göra eldkastare och minigun!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Kommer du att göra eldkastare och minigun!!?? Nej, men en m60 för att ersätta minigun, och eldkastaren e lam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Grim, du imponerar mig mera och mera varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Thx, Färdig med Desert Eaglen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Du är grym på att modelra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det alla vapen i sa dreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det alla vapen i sa dreas?? Om du meanr iaf jag ska ersätta alla vapen i Sa så ja dom flästa kanshe inte misc som dildosarna och flamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad har du tänkt dejj för vapen på dom vapnen du skall ha? (skulle snart villa spela med dina vapen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad har du tänkt dejj för vapen på dom vapnen du skall ha? (skulle snart villa spela med dina vapen ) DEt jag har tänkt från börjar brukar ändra sej men nu tror jag Usp45 Usp45 SD AMPHIBIAN II Desert Eagle gold och silver Något pumphagel med trä m31 pumphagel Streetsweeper Mac-10 mp5k m4 smg M16 steyr aug m-14 Barretm82a1 M60 Rpg m72 law Granat Katana så det kan bli mer elelr mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Häftiga vapen de passar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Häftiga vapen de passar spelet Thx här e Den silvriga DEn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om du meanr iaf jag ska ersätta alla vapen i Sa så ja dom flästa kanshe inte misc som dildosarna och flamen Skulle det inte gå att göra om dildosarna till slagträn t.ex.? Du gjorde väll ett "snyggt" taggit ett en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Skulle det inte gå att göra om dildosarna till slagträn t.ex.? Du gjorde väll ett "snyggt" taggit ett en gång. Tror inte jag pallar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts