Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Varför just jag? Du är den enda med ett öga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nån j*vel på MSN skrev GTASajten suger , antar att de e nån markus på Sajjten för han hette så.. Vad har det med kometen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Fan det här är ju spännande. Skriv en bok Sikorka för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Från en "komet mejl" till att spamma "Sikorka" med falska mejl. Hurra! Förmodligen kommer alla skicka falska mejl till dig nu eftersom du är offret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nån j*vel på MSN skrev GTASajten suger , antar att de e nån markus på Sajjten för han hette så.. Nej, det är Lallaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du är den enda med ett öga Mm, och jag har en egen smiley också --> -- Mm, jag tror detta är slut nu, no more mails to me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nu blir jag upprörd, en av våra käraste medlemmar HOWHOW har påstått att han kan tänka sig att sluta besöka sajten då så mycket snack handlar om denna komet. Snälla HOWHOW, lämna oss inte i förtvivlan utan stanna här med oss i denna varma gemenskap som GTAsajten erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Denna förbannade komet har ju förändrat hela gtasajten, en del medlemar har börjat bete sig mer omoget och en del andra tänker sluta med GTAsajten. So plzzzzzz don't let this fucking comet ruin you're life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hmmm kometen kanshe är hackern som har hackat A.A.'s acount... och eventuelt sianas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Den krachade ? över allt på nätet men inte på gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hmmm kometen kanshe är hackern som har hackat A.A.'s acount... och eventuelt sianas Om ni läser min senaste post ser ni att jag inte blev hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Denna förbannade komet har ju förändrat hela gtasajten, en del medlemar har börjat bete sig mer omoget och en del andra tänker sluta med GTAsajten. So plzzzzzz don't let this fucking comet ruin you're life Kanske det är dom "nya problemen" som skulle komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tror ZcruweN är insyltad. Han låter allt för entusiastisk och verkar mer förtjust än förvirrad om kometen. Rada upp'n mot sandsäckarna, knyt på ögonbindeln och ladda bössorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag tror ZcruweN är insyltad. Han låter allt för entusiastisk och verkar mer förtjust än förvirrad om kometen. Rada upp'n mot sandsäckarna, knyt på ögonbindeln och ladda bössorna. Nej vi jagar ut honom härifrån med facklor och höggafflar som värsta Mob. och förresten vrf får Sikorka ha en egen smiley? Isåfall är denna min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Detta är min: Förresten... Vem är det som håller på nu? Sluta vara så fega och inte säga något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vänta lite här. Asså . Har folk slutat på GTAsajten för att det kommer en "komet". Asså detta är ju bara ett skämt?. Tror dom verkligen att en komet kommer träffa deras stad? I SVERIGE? HAHA. Eller dom kanske tror att det är virus? "LOL". Jag säger så här. Inget kommer hända, detta var förmodligen bara ett skämt. Jag fattar inte varför folk blir uppskrämda. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vänta lite här. Asså . Har folk slutat på GTAsajten för att det kommer en "komet". Asså detta är ju bara ett skämt?. Tror dom verkligen att en komet kommer träffa deras stad? I SVERIGE? HAHA. Eller dom kanske tror att det är virus? "LOL". Jag säger så här. Inget kommer hända, detta var förmodligen bara ett skämt. Jag fattar inte varför folk blir uppskrämda. lol Varför vet du att inget kommer hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Nej vi jagar ut honom härifrån med facklor och höggafflar som värsta Mob. och förresten vrf får Sikorka ha en egen smiley? Isåfall är denna min ARGGGHHH *gömmer mig bakom en enelaktisk mengelulu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Men snälla. En noob har hittat en fakemailer och bestämmer sig för att fakemaila till folk på sajten. Vad kan hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hoho någon som vet ett ställe där man kan ladda ner en fakemailer för jag ska skicka till en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts