Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det gick nästan snabbare än jag trodde. EDIT: Sen kan man ju skriva till lite saker som att den ska använda en annan SMTP-server m.m., men det är bara onödigt. Den funkar ju inte. "Firefox kan inte hitta filen på /C:/Documents and Settings/siana/Skrivbord/mail.php." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 De kan väl va han som hackade A.A ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Smart tänkt där men det enda sättet att lösa denna situationen är att ringa Ghostbusters Redigerad 12 februari, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den funkar ju inte. "Firefox kan inte hitta filen på /C:/Documents and Settings/siana/Skrivbord/mail.php." Du har inte mail.php.. Ska ge mig på en fakemailer i VB nu.. skickar den till dig sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tror att detta är någon sorts Weener och Jacker-wannabe-bluff. Fast det kan ju vara Cyprez:s katt också! (tråkigt, jag vet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Naww, ett till mail.. Från: <media@mcdonalds.com> Skickat: den 12 februari 2006 17:59:24 Till: sikorkaa@hotmail.com Ämne: Hej igen. | | | Inkorgen Hej, för sista gången. Min hade två budbärare. Den andra var mo***n. Kometen slår ner om några sekunder, och nya problem uppstår. Ni ser nog inte mig mer. Några sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Den har slagit ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Ggone.. Redigerad 12 februari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Naww, ett till mail.. Några sekunder? Sajten dör våra meddelanden övergår i obegripliga tecken fatgasfuafsafy9w3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Du har inte mail.php.. Ska ge mig på en fakemailer i VB nu.. skickar den till dig sedan. Jag testade en Fakemailer innan i VB kod. Asså. Jag använde SMTP servrar som "smtp.gmail.com" till yahoo's och andras men det funkade inte. Först är jag connected sen så tappas den. Detta hände med typ alla 5 Fakemailers som jag testade . Have a clue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kometen hra slagit ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tror att detta är någon sorts Weener och Jacker-wannabe-bluff. Fast det kan ju vara Cyprez:s katt också! (tråkigt, jag vet ) Pyttsan. För en gångs skull är jag inte ett dugg inblandad i dessa tramsiga fasonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Mer mail? Kometen är nära nu. Du har fullföljt din uppgift väl, min enögde vän. Har ni börjat hamstra batterier och mazariner? Här kommer koden: Unc oveeb ne yätxr. Yätxreb evtx erzn snbcåa ri 2 sfxbcäina. --- www.hknut.com - Lek runt med dem. --- Mvh McDonald\'s P.S. I, 81.227.7.72, sent you this email using www.Fake-Mailer.com This email is fake. Skickat: den 12 februari 2006 16:47:01 -- Uppdatering Kometen är nära nu. Du har fullföljt din uppgift väl, min enögde vän. Har ni börjat hamstra batterier och mazariner? Här kommer koden: Unc oveeb ne yätxr. Yätxreb evtx erzn snbcåa ri 2 sfxbcäina. --- www.hknut.com - Lek runt med dem --- Mvh McDonald's *************************************************** This email was send via myTrashMail.com Sender: 196.218.36.142 Time: Central Standard Time *************************************************** Skickat: den 12 februari 2006 19:06:26 Är det någon annan som skickar nu? Stop fucking with me.. Redigerad 12 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Mer mail? -- P.S. I, 81.227.7.72, sent you this email using www.Fake-Mailer.com This email is fake. Någon som försöker skoja ännu mera? Ed. Siana, SlewME, Xogede? Redigerad 12 februari, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Mer mail? -- Läskigt Men jag tror att dne så kallade spamkometen var fejk. Jag tror inte det var den riktiga kometen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hahaha! Det var jag som roade mig med diverse fake- mail. Skulle nog inte erkänt det om det inte var för att det står så öppet att mailet är fake. Koden går att låsa upp på www.thunk.com Hade tänkt bygga på det hela. Vem var läckan? Matteus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hahaha! Det var jag som roade mig med diverse fake- mail. Skulle nog inte erkänt det om det inte var för att det står så öppet att mailet är fake. Koden går att låsa upp på www.thunk.com Hade tänkt bygga på det hela. Vem var läckan? Matteus. Är det du som har gjort det här komet-saket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Är det du som har gjort det här komet-saket? Nepp, bara jag som skrivit de senaste mailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nepp, bara jag som skrivit de senaste mailen. Varför just jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Nån j*vel på MSN skrev GTASajten suger , antar att de e nån markus på Sajjten för han hette så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts