eXotic Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tobias vem fan?. Asså ärligt talat? Vem fan hackar sig in i McDonalds mail och HELT PLÖTSLIGT kommer på att jävlas med GTASAJten... liksom vi är inte JÄTTE populära på nåt sett så jag tror inte det är nån vuxen hacker som jävlas med oss. Förmodligen är det nån här i gtasajten som hackat sig in, och inte nån annan. Klart slut. Det finns också program som kan ändra din hotmail till ett annat mejl utan att hacka. Tillex: Från (lillecoolingen_00_cool_snygg@hotmail.com) till (Admin@Microsoft.com). Jag har själv stött på en sån här så dom finns. Vet du ens vem Tobias Nilsson är ? Man kan kalla honom GTASajtens/Hultans fiende nr 1, tror jag, någon oldie som varit med mer får förklara, jag har bara läst om det i efterhand eftersom att han inte har varit aktiv här sedan jag registrerade mig. Var det inte Tobias Nilsson som smög på Hultan i en mataffär eller något sånt ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Klart att Sikorka är den s k "Budbäraren" McDonalds- geeken använde honom för att sprida det. Jag är väldigt säker på att det är någon på forumet som skickar runt mailet. Frågan är bara vem och hur det hela upplöses. En sak är säker- någon har väldigt kul just nu. Min Teori: X = Spridaren. Någon så kallad X använder ett program för att ändra sin fula hotmail.com adress till McDonalds.se och sen skickar ett väl skrivet mail till nästan alla i GTAsajten som har skrivit sitt mail i sina profiler. x_simpa_x: Tror du att Tobias vill hämnas nu? efter alla dessa år? erhm. Någon som vill bus ringa till alla Tobias Nilsson och hoppas på att hitta den rätta? Hitta.se (Tobias Nilsson) Redigerad 11 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 *Host* ...Läs det andra jag skrev ett steg ner.. Jite rätt hade du.. Men man behöver inte någon speciell hotmail för att göra det. Du kan vara utan mail. Det finns både program och hemsidor. Det är oerhört lätt att göra ett sådant program om man har en smtp server att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) x_simpa_x: Tror du att Tobias vill hämnas nu? efter alla dessa år? erhm. Hämnas och hämnas, jag tror att han alltid har försökt att få över oss medlemmar till hans forum. Och det här kan kanske vara ett av hans försök. Eller så är det inte ens han, jag bara förklarade för dig vem han var. Angående din busringning, filtrera bort så att bara Tobias Nilsson ifrån Linköping finns det, mycket mindre att välja på då. Redigerad 11 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Hämnas och hämnas, jag tror att han alltid har försökt att få över oss medlemmar till hans forum. Och det här kan kanske vara ett av hans försök. Eller så är det inte ens han, jag bara förklarade för dig vem han var. Angående din busringning, filtrera bort så att bara Tobias Nilsson ifrån Linköping finns det, mycket mindre att välja på då. Vilket är hans forum?... vi kan ju alltid spamma den! SlewME: ok! , och vad heter dessa program då? (har alltid viljat ha en) Redigerad 11 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilket är hans forum?... vi kan ju alltid spamma den! SlewME: ok! Det har spammats på sidan förut tror jag. Har för mig att jag läste någonstans att alla slutade spamma eftersom att Hultan tyckte att de sjönk lika lågt som Tobias Nilsson. Dock så skriver jag nu från tider då jag inte var medlem på den här sajten så jag är inte riktigt säker i mina uttalanden. Jag vet inte vad sidan är eller om den ens finns kvar överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilket är hans forum?... vi kan ju alltid spamma den! SlewME: ok! , och vad heter dessa program då? (har alltid viljat ha en) Det kan jag inte avslöja.. Vill inte vara grund till att du missbrukar andras epostadresser men jag säger såhär; Sök på google efter fakemailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det finns väl fler en du som har 7 bokstäver i namnet, jag te.x men det är såklart inte jag. Och är du hans budbärare då? Kanske. "Snart Sikorka. Du är den enda som kan stoppa kometen" Mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Sikorka du har inte hunnit ta på dräkten va?! det är bara att spamma hans mail..Jätte enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jorå, han är alive and kickin' still. http://www.tobiasnilsson-gta.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Nån som vill hänga med och spama i forumet?? EDIT: spamma!* Redigerad 11 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nån som vill hänga med och spama i forumet?? Oh, ta och ge er nu. Det förflutna är preskiberat, och jag tror knappast att det är Tobbe som gjort detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Oh, ta och ge er nu. Det förflutna är preskiberat, och jag tror knappast att det är Tobbe som gjort detta. Japp skojade ju bara lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jorå, han är alive and kickin' still. http://www.tobiasnilsson-gta.net/ Måste erkänna att hans sida är kass. Han har en .info.se domän och har ett GRATIS gratisforum dvs. PhpBB. Humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp skojade ju bara lite Att registrera sig som "Spammer" på forumet var en del av skämtet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp!(fan nu börjar vi bli lite väl hårda i kommentarerna)..Ska vi skärpa oss..Jag lägger ner iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Japp!(fan nu börjar vi bli lite väl hårda i kommentarerna)..Ska vi skärpa oss..Jag lägger ner iallafall Tack. -- Han vill att jag ska stoppa kometen, Right? Vill han att jag ska göra det själv eller får jag ta hjälp av andra?` Det här är spännande för fan. "Who is McDonald/'s..?, Who can It be..? Hmm.. " *Rispa på hakan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det kan jag inte avslöja.. Vill inte vara grund till att du missbrukar andras epostadresser men jag säger såhär; Sök på google efter fakemailer Som sagt: inga (extra) program behövs. Start-->kör-->telnet o (valfri smtp-server, förslagsvis mail.hotmail.com) 25 helo localhost mail from: avsändarens@epost.address rcpt to: mottagarens@epost.address data meddelande (en eller flera rader) . quit simsalabim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Som sagt: inga (extra) program behövs. Start-->kör-->telnet o (valfri smtp-server, förslagsvis mail.hotmail.com) 25 helo localhost mail from: avsändarens@epost.address rcpt to: mottagarens@epost.address data meddelande (en eller flera rader) . quit simsalabim Ja, men det där är lite jobbit att hålla på sådär helatiden. Enklare med ett program eller en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Till den som gör det, förresten: In addition, e-mail sent, or caused to be sent, to or through the MSN Services may not: [...] use or contain invalid or non-existent domain names; employ any technique to otherwise misrepresent, hide or obscure any information in identifying the point of origin or the transmission path; [...] use a third party's internet domain name, or be relayed from or through a third party's equipment, without permission of the third party; [...] Unauthorized use of the MSN Services in connection with the transmission of unsolicited e-mail, including the transmission of e-mail in violation of this policy, may result in civil, criminal, or administrative penalties against the sender and those assisting the sender. Det du gör kan alltså mycket väl vara olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts