Jump to content

En komet är påväg mot GTAsajten.

Tux
 Share

Recommended Posts

Tobias vem fan?. Asså ärligt talat? Vem fan hackar sig in i McDonalds mail och HELT PLÖTSLIGT kommer på att jävlas med GTASAJten... liksom vi är inte JÄTTE populära på nåt sett så jag tror inte det är nån vuxen hacker som jävlas med oss. Förmodligen är det nån här i gtasajten som hackat sig in, och inte nån annan. Klart slut. :blink:

Det finns också program som kan ändra din hotmail till ett annat mejl utan att hacka.

Tillex: Från (lillecoolingen_00_cool_snygg@hotmail.com) till (Admin@Microsoft.com).

Jag har själv stött på en sån här så dom finns.

Vet du ens vem Tobias Nilsson är ?

Man kan kalla honom GTASajtens/Hultans fiende nr 1, tror jag, någon oldie som varit med mer får förklara, jag har bara läst om det i efterhand eftersom att han inte har varit aktiv här sedan jag registrerade mig.

Var det inte Tobias Nilsson som smög på Hultan i en mataffär eller något sånt ? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att Sikorka är den s k "Budbäraren" McDonalds- geeken använde honom för att sprida det. Jag är väldigt säker på att det är någon på forumet som skickar runt mailet. Frågan är bara vem och hur det hela upplöses. En sak är säker- någon har väldigt kul just nu.

Min Teori:

X = Spridaren.

Någon så kallad X använder ett program för att ändra sin fula hotmail.com adress till McDonalds.se och sen skickar ett väl skrivet mail till nästan alla i GTAsajten som har skrivit sitt mail i sina profiler.

x_simpa_x: Tror du att Tobias vill hämnas nu? efter alla dessa år? erhm. :blink:

Någon som vill bus ringa till alla Tobias Nilsson och hoppas på att hitta den rätta?

Hitta.se (Tobias Nilsson)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

x_simpa_x: Tror du att Tobias vill hämnas nu? efter alla dessa år? erhm.  :blink:

Hämnas och hämnas, jag tror att han alltid har försökt att få över oss medlemmar till hans forum.

Och det här kan kanske vara ett av hans försök.

Eller så är det inte ens han, jag bara förklarade för dig vem han var.

Angående din busringning, filtrera bort så att bara Tobias Nilsson ifrån Linköping finns det, mycket mindre att välja på då.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hämnas och hämnas, jag tror att han alltid har försökt att få över oss medlemmar till hans forum.

Och det här kan kanske vara ett av hans försök.

Eller så är det inte ens han, jag bara förklarade för dig vem han var.

Angående din busringning, filtrera bort så att bara Tobias Nilsson ifrån Linköping finns det, mycket mindre att välja på då.

Vilket är hans forum?... vi kan ju alltid spamma den! :blink:

SlewME: ok! , och vad heter dessa program då? (har alltid viljat ha en) :P

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är hans forum?... vi kan ju alltid spamma den! :blink:

SlewME: ok! :P

Det har spammats på sidan förut tror jag.

Har för mig att jag läste någonstans att alla slutade spamma eftersom att Hultan tyckte att de sjönk lika lågt som Tobias Nilsson.

Dock så skriver jag nu från tider då jag inte var medlem på den här sajten så jag är inte riktigt säker i mina uttalanden.

Jag vet inte vad sidan är eller om den ens finns kvar överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp!(fan nu börjar vi bli lite väl hårda i kommentarerna)..Ska vi skärpa oss..Jag lägger ner iallafall

Tack.

--

Han vill att jag ska stoppa kometen, Right?

Vill han att jag ska göra det själv eller får jag ta hjälp av andra?`

Det här är spännande för fan. :blink:

"Who is McDonald/'s..?, Who can It be..? Hmm.. "

*Rispa på hakan*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan jag inte avslöja.. Vill inte vara grund till att du missbrukar andras epostadresser men jag säger såhär; Sök på google efter fakemailer

Som sagt: inga (extra) program behövs.

Start-->kör-->telnet

o (valfri smtp-server, förslagsvis mail.hotmail.com) 25

helo localhost

mail from: avsändarens@epost.address

rcpt to: mottagarens@epost.address

data

meddelande (en eller flera rader)

.

quit

simsalabim :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt: inga (extra) program behövs.

Start-->kör-->telnet

o (valfri smtp-server, förslagsvis mail.hotmail.com) 25

helo localhost

mail from: avsändarens@epost.address

rcpt to: mottagarens@epost.address

data

meddelande (en eller flera rader)

.

quit

simsalabim :blink:

Ja, men det där är lite jobbit att hålla på sådär helatiden. Enklare med ett program eller en hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till den som gör det, förresten:

In addition, e-mail sent, or caused to be sent, to or through the MSN Services may not:

[...]

use or contain invalid or non-existent domain names;

employ any technique to otherwise misrepresent, hide or obscure any information in identifying the point of origin or the transmission path;

[...]

use a third party's internet domain name, or be relayed from or through a third party's equipment, without permission of the third party;

[...]

Unauthorized use of the MSN Services in connection with the transmission of unsolicited e-mail, including the transmission of e-mail in violation of this policy, may result in civil, criminal, or administrative penalties against the sender and those assisting the sender.

Det du gör kan alltså mycket väl vara olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor