ZcruweN Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fått ett till mail. Men jag får inte posta det. Det är ytterst hemligt och det har något med dig att göra, Zcruwen.. Argggh, me vilja veta vad det står. PMA FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ursäkta dubbelpost men. Jag kände mig nästan hotad av det där mailet Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ursäkta dubbelpost men. Jag kände mig nästan hotad av det där mailet Sikorka På vilket sätt? Inte bra isåfall.. Killen verkar iaf vilja att jag ska reda ut allt själv.. Mystiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag vet inte riktigt på vilket sätt det är men på nått sätt. BTW jag tror jag börjar förstå det hela med det här fast jag kan ha fel, ni får klura litegrann själva sen så kanske jag skriver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag vet inte riktigt på vilket sätt det är men på nått sätt. BTW jag tror jag börjar förstå det hela med det här fast jag kan ha fel, ni får klura litegrann själva sen så kanske jag skriver det Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag vet inte riktigt på vilket sätt det är men på nått sätt. BTW jag tror jag börjar förstå det hela med det här fast jag kan ha fel, ni får klura litegrann själva sen så kanske jag skriver det Jag förstår inte vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Zcruwen och Sikorka = Weener och Jacker wannabes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Zcruwen och Sikorka = Weener och Jacker wannabes? Pax att vara Weener, Sikorka får vara Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Pax att vara Weener, Sikorka får vara Jacker Okej, jag kan vara Jacker.. -- Men ffs, kan du inte säga din idé? Du hade ju nästan klurat ut allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Snart så säger jag. Fast det kan ju också vara så att jag inte vet utan bara säger så här för att dryga på er, eller så vet jag allting men inte vill berätta. Det märker ni nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Snart så säger jag. Fast det kan ju också vara så att jag inte vet utan bara säger så här för att dryga på er, eller så vet jag allting men inte vill berätta. Det märker ni nog Du vet, annars skulle du inte säga sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Okej såhär kan det vara. Tobias Nilson eller vad han nu hette kan ha hackat sig in på Mcdonalds mail och terra hela gtasajten för att skrämma oss sedan skicka nånting på själva sajten. Men jag är fortfarande lite skeptisk över en sak. "Min budbärare ******* har säkert meddelat er om eran framtid, inte sant?" Vem är hans Budbärare? Och mail till sikorka som han skickade till mig "Zcruwen har fått ett brev, och han har förmodligen sett det. Som tur är har han inte spridit det på forumet, så ni alla kan vara lugna." Vad är det för specielt med mailet. Jag ska klura litegrann till på det, och försöka hitta hans "Budbärare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men jag är fortfarande lite skeptisk över en sak. "Min budbärare ******* har säkert meddelat er om eran framtid, inte sant?" Vem är hans Budbärare? ******* .. En, två, tre, fyra, fem, sex, sju bokstäver.. -Sikorka? "Jag är den enda som kan stoppa kometen.. " -- Det här börjar bli lite hemskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det finns väl fler en du som har 7 bokstäver i namnet, jag te.x men det är såklart inte jag. Och är du hans budbärare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad fjantiga ni är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men orka tro att ni kan driva med hela GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Okej såhär kan det vara. Tobias Nilson eller vad han nu hette kan ha hackat sig in på Mcdonalds mail och terra hela gtasajten för att skrämma oss sedan skicka nånting på själva sajten. Men jag är fortfarande lite skeptisk över en sak. "Min budbärare ******* har säkert meddelat er om eran framtid, inte sant?" Vem är hans Budbärare? Och mail till sikorka som han skickade till mig "Zcruwen har fått ett brev, och han har förmodligen sett det. Som tur är har han inte spridit det på forumet, så ni alla kan vara lugna." Vad är det för specielt med mailet. Jag ska klura litegrann till på det, och försöka hitta hans "Budbärare" Tobias vem fan?. Asså ärligt talat? Vem fan hackar sig in i McDonalds mail och HELT PLÖTSLIGT kommer på att jävlas med GTASAJten... liksom vi är inte JÄTTE populära på nåt sett så jag tror inte det är nån vuxen hacker som jävlas med oss. Förmodligen är det nån här i gtasajten som hackat sig in, och inte nån annan. Klart slut. Det finns också program som kan ändra din hotmail till ett annat mejl utan att hacka. Tillex: Från (lillecoolingen_00_cool_snygg@hotmail.com) till (Admin@Microsoft.com). Jag har själv stött på en sån här så dom finns. Redigerad 11 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tobias vem fan?. Asså ärligt talat? Vem fan hackar sig in i McDonalds mail och HELT PLÖTSLIGT kommer på att jävlas med GTASAJten... liksom vi är inte JÄTTE populära på nåt sett så jag tror inte det är nån vuxen hacker som jävlas med oss. Förmodligen är det nån här i gtasajten som hackat sig in, och inte nån annan. Klart slut. Man behöver inte hacka sig in på en mail för att skriva från den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Man behöver inte hacka sig in på en mail för att skriva från den! *Host* ...Läs det andra jag skrev ett steg ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Klart att Sikorka är den s k "Budbäraren" McDonalds- geeken använde honom för att sprida det. Jag är väldigt säker på att det är någon på forumet som skickar runt mailet. Frågan är bara vem och hur det hela upplöses. En sak är säker- någon har väldigt kul just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts