saffecool Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) NU VET JAG!!! Hultenius har ju börjat snacka om IPB2 Redigerad 9 februari, 2006 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 NU VET JAG!!! Hultenius har ju börjat snacka om IPB2 Det kan väl inte vara hult som har hackat sig in i McDonalds mail? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Bara jag som har fått ett till mail? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fick ett mail till.. Vilken J*vel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag har inte fått något överhuvud taget! Jag behöver en krisgrupp! "Hej, mitt nick är Siana, och jag har INTE fått ett mail från McDonalds..." MAILA MIG >>> - <<< MAILA MIG Kul man kan ha. Redigerad 21 mars, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Bara jag som har fått ett till mail? .. Verkar som de... du kanske är "The Chosen One" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Bara jag som har fått ett till mail? .. Jag har inte ens fått det första ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Verkar som de... du kanske är "The Chosen One" (:!!! Usha. Är det bra att vara "den utvalde"? -- "Hej Sikorka, du har utfört din uppgift väl. Kometen är nu väldigt nära och slår förmodligen ner innan denna veckas slut. Det kommer bli en ren katastrof och med den följer nya problem! Lycka till!" Nya problem..? Vad kan det betyda? Redigerad 9 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha! Ronald McDonald ska storma GTASajten! Ronald goes Moraltant! Det är ju iofs logiskt. Sikorka är "Den Utvalde", precis som Harry Potter. Harrys bästa vän heter Ronald (Ron) och McDonald-gubben heter också Ronald! Om det vore hultan så hade han väl gjort det som ett aprilskämt? Kommer ni inte ihåg år 2003 eller något när forumet helt "krashade" på grund av två nya administratörer (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha! Ronald McDonald ska storma GTASajten! Ronald goes Moraltant! Det är ju iofs logiskt. Sikorka är "Den Utvalde", precis som Harry Potter. Harrys bästa vän heter Ronald (Ron) och McDonald-gubben heter också Ronald! (:!!! Om det vore hultan så hade han väl gjort det som ett aprilskämt? Kommer ni inte ihåg år 2003 eller något när forumet helt "krashade" på grund av två nya administratörer Jupp han e den "Utvalde" Undra va som kommer händå och vilken dag? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) (:!!! Usha. Är det bra att vara "den utvalde"? -- "Hej Sikorka, du har utfört din uppgift väl. Kometen är nu väldigt nära och slår förmodligen ner innan denna veckas slut. Det kommer bli en ren katastrof och med den följer nya problem! Lycka till!" Nya problem..? Vad kan det betyda? Hmm... "En komet ska träffa forumet". Det kan betyda att kanske någon kommer att hacka sig in i GTAsajtens server och krasha hela grejjen? Nya problem kan vara att efter krashen så är typ hult försvunnen. Vi hör på TV3 nyheter att en man har spårlöst försvunnen. Ingen kommer åt forumet. Alla börjar lida av schizofreni och börjar låtsas att forum-medlemmar är i sitt eget rummet. *Skakar" "Hej Tux.... HIHIHIHIHIHIHI" liksom Redigerad 9 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hmm... "En komet ska träffa forumet". Det kan betyda att kanske någon kommer att hacka sig in i GTAsajtens server och krasha hela grejjen? (:!!! Nya problem kan vara att efter krashen så är typ hult försvunnen. Vi hör på TV3 nyheter att en man har spårlöst försvunnen. Ingen kommer åt forumet. Alla börjar lida av schizofreni och börjar låtsas att forum-medlemmar är i sitt eget rummet. *Skakar" "Hej Tux.... HIHIHIHIHIHIHI" liksom Haha , Tv3 Efter lyst de va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tror också att det är det här det här med att vi ska byta till IP2 eller vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag tror också att det är det här det här med att vi ska byta till IP2 eller vad det hette. Konstigt sätt att annonsera för det tycker jag i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Konstigt sätt att annonsera för det tycker jag i sådana fall. Jo det tycker jag med Offtopic: Btw Kolla in Burger king,MAX,Mcdonalds tråden någon skriver skit om MAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Haha! Ronald McDonald ska storma GTASajten! Ronald goes Moraltant! Det är ju iofs logiskt. Sikorka är "Den Utvalde", precis som Harry Potter. Harrys bästa vän heter Ronald (Ron) och McDonald-gubben heter också Ronald! Om det vore hultan så hade han väl gjort det som ett aprilskämt? Kommer ni inte ihåg år 2003 eller något när forumet helt "krashade" på grund av två nya administratörer (:!!! Haha, jag minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag har inte fått något. 05- och 06-or kanske inte kan få något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag fick ett mail från MC-donalds... dock inte angående detta (mitt mai var väntat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) *sitter och tittar i mitt teleskop* ARRRGH det är sant jag ser kometen där borta allt kommer att försvinna när den slår ner :'( :'( :'( Edet som utav bara helvete: ja nu så snart så kommer detta mysterium lösa sig, fick ett mail där det stog "Ah, kometen närmar sig, och kommer förvandla allt till aska! Min budbärare ******* har säkert meddelat er om eran framtid, inte sant? Jag antar att jag borde berätta vilka nya problem som följer, men varför förstöra det roliga? Kometen kommer..." nu behöver jag bara veta vilken medlemm på denna sajt som har 7 bokstäver i sitt namn så kan jag nog lösa detta och nej DET ÄR INTE JAG Redigerad 10 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 *sitter och tittar i mitt teleskop* ARRRGH det är sant jag ser kometen där borta allt kommer att försvinna när den slår ner :'( :'( :'( Edet som utav bara helvete: ja nu så snart så kommer detta mysterium lösa sig, fick ett mail där det stog "Ah, kometen närmar sig, och kommer förvandla allt till aska! Min budbärare ******* har säkert meddelat er om eran framtid, inte sant? Jag antar att jag borde berätta vilka nya problem som följer, men varför förstöra det roliga? Kometen kommer..." nu behöver jag bara veta vilken medlemm på denna sajt som har 7 bokstäver i sitt namn så kan jag nog lösa detta och nej DET ÄR INTE JAG Fått ett till mail. Men jag får inte posta det. Det är ytterst hemligt och det har något med dig att göra, Zcruwen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts