Gäst Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Halleluja i marijuanaröken! Key, Komet, GTASajten, Komet, GTASajten, Kome...WTF! Det låter lite osannolikt eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Tycker vi sjunger we should overcome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag spårade IP:n. 62.20.1.185 Och vår lille Komet varnare kom från Wellington, New Zealand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag spårade IP:n. 62.20.1.185 Och vår lille Komet varnare kom från Wellington, New Zealand. Hur gjorde du för att spåra IP:t? Alltid undrat hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag spårade IP:n. 62.20.1.185 Och vår lille Komet varnare kom från Wellington, New Zealand. Proxy, lustig filur. Han tycker att han är skitkul nu och sitter och skrattar åt alla här som gick på hans budskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Proxy, lustig filur. Han tycker att han är skitkul nu och sitter och skrattar åt alla här som gick på hans budskap Haha , och han skicka bara till vissa personer för dem känner han mest på sajten xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Känner han mig? Vem är den här "Proxy"? Någon från CIA? En alien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hur gjorde du för att spåra IP:t? Alltid undrat hur man gör! Jag kan göra det va mitt virus-program. Men det kanske bara är när något har försökt angripa datorn, för det var då jag gjorde det. Det var från nån snubbe i Polen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hur gjorde du för att spåra IP:t? Alltid undrat hur man gör! Sökte bara Här är sidan: IP Address Locator - Enter an IP address to find its location ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) 62.20.1.185 SE SWEDEN - - NET-24-7WEBHOSTING använde http://www.ip2location.com/free.asp Redigerad 7 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Känner han mig? Vem är den här "Proxy"? Någon från CIA? En alien? En på GTAsajten - han är bortreste i New Zeland här jag läst nån stants.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Bara att ta betäckning alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag sa inte det. Det jag sa var att jag ville köra en whois i mailservern. Mailprogram och mailserver är inte samma sak lillevän. Visst, det går lika bra med ripe osv men endå. Jag sa inte det.Vad är detta då? Det går enkelt att skicka mail med någons annan epost med hjälp utan en grej[...]Det är ett program i alla fall. Jag sa ju bara att man inte behöver nåt program för det. som jag inte tänker nämna namnet påDet där låter som att du leker pro, ursäkta om det är en missuppfattning. Mailprogram och mailserver är inte samma sak Det har jag väl inte påstått? Tvärtom, gjorde jag en tydlig skillnad mellan mailprogram och mailserver i mitt inlägg (mha > i början av raden). lillevänVäldigt lågt av dig att försöka se ner på mig på det sättet, tycker jag. Återigen, ursäkta om det är en missuppfattning. Visst, det går lika bra med ripe osv men endå. Ripe? Om du menar det jag sa om att det inte tillhör mcdonalds, så menade jag att ip-addresen i mailet inte ledde till domänen mcdonalds.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag börjar bygga skyddsrum imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Vad är detta då? Jag sa ju bara att man inte behöver nåt program för det. Det där låter som att du leker pro, ursäkta om det är en missuppfattning. Det har jag väl inte påstått? Tvärtom, gjorde jag en tydlig skillnad mellan mailprogram och mailserver i mitt inlägg (mha > i början av raden). Väldigt lågt av dig att försöka se ner på mig på det sättet, tycker jag. Återigen, ursäkta om det är en missuppfattning. Ripe? Om du menar det jag sa om att det inte tillhör mcdonalds, så menade jag att ip-addresen i mailet inte ledde till domänen mcdonalds.com. Du eller jag har missuppfattat varandra på samtliga punkter ser jag. Den sista vad det gäller ripe.net så tänkte jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Du eller jag har missuppfattat varandra på samtliga punkter ser jag. Den sista vad det gäller ripe.net så tänkte jag fel. Då kan du väl förklara vad du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Den enda komet som kommer att slå ned é jag den 22 februari som kommer att spamma sönder stora delar av forumet i samband med realesen av Ugglas nya platta. Gör er redo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Den enda komet som kommer att slå ned é jag den 22 februari som kommer att spamma sönder stora delar av forumet i samband med realesen av Ugglas nya platta. Gör er redo.. Neje spamma inte sönder forumet för de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Jo men jag menade vadå komet vad har det med gtasajten o göra duh! Så du tror inte att det var exakt det jag menade? men jag skrev med ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fick ett mail till.. Från: <media@mcdonalds.com> Skickat: den 8 februari 2006 21:52:27 Till: sikorkaa@hotmail.com Ämne: Hej Sikorka! | | | Inkorgen Hej Sikorka, du har utfört din uppgift väl. Kometen är nu väldigt nära och slår förmodligen ner innan denna veckas slut. Det kommer bli en ren katastrof och med den följer nya problem! Lycka till! MVH McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts